Recenze (319)
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Byla to prca. 😀
Spider-Man: Homecoming (2017)
Jen teda... O osm let pozdeji? WTF?
Aliance (2016)
Jestli se druhy dil hodne vzdalil od knizky, tak tohle uz melo fakt spolecnou jen uplnou kostru. A fakt to nebyl dobry tah.
Anděl Páně 2 (2016)
Jak si myslím, že pohádky by neměly mít pokračování, tak tady je to velká výjimka. :-)
Bohové Egypta (2016)
Jako já miluju všechno, co se starověkého Egypta týče. Chtěla jsem i studovat egyptologii, bohužel jsem ale šptaný ročník. Neotvíralo se to každý rok... to ale odbíhám. Tenhle film se fakt nepovedl. A přitom by to bylo dobrý, kdyby se to udělalo úplně jinak. :-))
Buchty a klobásy (2016)
To byla blbina... :-) A určitě to nebyl animák pro děti.
Deadpool (2016)
Slabsi ctyri hvezdy, lepsi tri. To opakovani vtipu uz pak bylo skoro unavny.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Kdyz nepremyslim, je to za tri. Takovych nelogicnosti... achjo.
Nerve: Hra o život (2016)
Když nebudu přemýšlet, bude to na tři a půl. :-)
Než jsem tě poznala (2016)
Bylo to stejne krasne a srdcervouci jako knizka.