Recenze (320)
S láskou, Rosie (2014)
Idealni k procisteni slznych kanalku :-) Edit: I podruhe jsem brecela... :-)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Byli vtipni, byli sexy, byli super :-) (kino, 2D, orignalni zneni z titulky)
Rezistence (2015)
Hvězdičky dávám tři, vidím to ale tak na 3 a půl. Odproti Divergent se mi nezdálo, jak se to nedrželo knižní předlohy. (a to vždycky říkám, že kniha a film se nesmí srovnávat, ale tady bylo těch změn tolik, že nedávaly smysl a některé věci byly úplně naopak) A jsem vážně zvědavá, jak si poradí se třetím dílem, když skončili poněkud jinak než knížka...:-)
John Wick (2014)
Sraci, kteri vrazdi stenatka, si nic jineho nezaslouzi :-)
Želvy Ninja (2014)
Megan Fox uz uplne prestala vypadat jako Megan Fox, asi byla taky digitalni... na nepremyslici odpoledne fajn zabava :-)
Světová invaze (2011)
Slabe tri hvezdicky, spis tak dve a pul...
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
O dost lepší než jednička... a hlavně už se to nebere tak vážně, jupí! :-)
Thor: Temný svět (2013)
Loki, Loki, Loki! :-) Ukradl si to pro sebe... (a nejlepší bylo, že druhý den jsem si pustila osmý díl Agentů SHIELDu, nic netuše...:-))
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
I když jsem věděla, co přijde, vyrazilo mi to dech. Skvělé, už se těším na Mockingjay!
Poslední dny na Marsu (2013)
mé hodnocení berte s rezervou... měla jsem hladinku ;-)