Recenze (319)
Byl jednou jeden král... (1954)
To, že dialogy pronáším spolu s herci, mluví za vše. Aneb předevčírem se mi smáli i rodiče.:-)
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
O dost lepší než jednička... a hlavně už se to nebere tak vážně, jupí! :-)
Captain America: První Avenger (2011)
Aneb pomuchlejme se s americkou vlajkou.... brrrrr
Castle na zabití (2009) (seriál)
Sice ještě nemám zhlédnuté všechny dostupné díly (jsem někde ve druhé sérii, ale určitě se brzy na konec té třetí dopracuju:-)), ale prostě tohle je lahůdka. A ne, nehodnotím to takhle vysoko jen kvůli Nathanovi, kterého 'žeru' už dloooouho:-)
Celestinské proroctví (2006)
Žluté autobusy mi připravily překvapení. V nějakých šestnácti jsem totiž Celestinské proroctví četla a strašně se mi to líbilo (druhé dva díly už nebyly tak fajn). Dnes jsem nasedla do autobusu a co nevidím? Celestinské proroctví v nabídce filmů. Sic jsem měla pochybnosti, protože jsem věděla, že zfilmování knížky nemohlo být lehkým úkolem, pustila jsem si to. A měla jsem si raděj dát něco jiného. Vůbec, ale vůbec se nedokázali vžít do Redfieldovy předlohy a strašně mě tím zklamali. Herci byli strašní (připadalo mi, že jsou schválně vybráni takoví, kteří jsou neskutečně podobní (fyzicky, ne talentem:-)) slavným hercům, ovšem vůbec neumí hrát. Z příběhu se stala fraška a tři čtvrtiny vůbec nebyly řečeny. Vhledy byly odfláknuté, každý přibližně dvěma minutami, a všechno se točilo jen kolem akce v džungli, ale ani tam to nedopadlo dobře. Prostě fraška. Hvězdička je za knižní předlohu.:-)
Centurion (2010)
Jsou to takové dvě hvězdičky, ale za Fasse dávám jednu navíc:-))
Cesta (2009)
Dala bych i ctyri, ale budu z toho mit depku jeste tyden, takze za tri. Jinak verna adaptace depky na papire. :-)
Císařovna (2022) (seriál)
Ono by to bylo super, ale vzdyt Alzbeta byla tak zajimava, ze neni treba vymyslet neexistujici udalosti a postavy. Stacilo by drzet se vic historie a hned by tech hvezd bylo jednou tolik...
Comeback (2008) (seriál)
na to, že je to český výplod, je to hodně dobré;-))
Constantine (2005)
Charismatický Constantine, co cigaretu z pusy nevytáhne, božský Satan, co se na něj neskutečně těší.... opepřeno bezpohlavním Gabrielem (Gabrielou?:-)). Prostě skvělá podívaná se skvělými triky. Co víc si od takového žánru přát?:-)