Recenze (319)
Máslo (2011)
Nenápadný film, který potěší. Olivia Wilde a Scarlet letter nemá chybu.
Mere Brother Ki Dulhan (2011)
Asi jsem se taky zamilovala... do Imrana Khana.:-)
Netvor (2011)
Opravdu netuším, jaké pohnutí smyslů mě dohnalo ke sledování tohohle (a vlastně i dokoukání). Aha, prvotně to byla účast Neil Patricka Harrise... a ne, ani on to nepozvedl. Přesto mu dávám hvězdičku, protože je i tak jediným světlým místem... bohužel, protože ten námět by se určitě dal zpracovat kvalitně.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
je to tak na tři a půl, čtyři dávám, protože je to prostě lepší než příšerná trojka :-)
Ra.One (2011)
3,5, rodinná zábava, nic víc... Každopádně jde snad o první indický film, který je tak skvěle trikově vybaven, tleskám Shahrukovi k založení trikového studia.:-)
Scents and Sensibility (2011)
To zas byla ptákovina. S románem Jane Austenové to má společná pouze jména postav, that's all. Pokud máme mluvit o herectví, to tam není. Co tam ovšem je? Blbost. Blbost hlavních hrdinek, dialogů, scénáře a vlastně všeho. Mé cynické já dává hvězdičku za to, že se zasmálo.:-) Chudák Jane, ta se určitě převrací v hrobě.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Naprosto souhlasím s Gemini, pro mě to byla skvělá oddechovka:-)) A Paula jsem si zamilovala, rošťáka jednoho:D
Sucker Punch (2011)
Podivná psycho pohádka o paní s velkou fantazií.:-) Výlety za 'trofejema' byly fajn, celkový příběh už moc ne... váhala jsem mezi 3 a 2, nakonec dvě, přičemž je to na půl cesty.
Světová invaze (2011)
Slabe tri hvezdicky, spis tak dve a pul...
Svobodní se závazky (2011)
Já si to užila, ústřední dvojka měla to jiskření snad celej film, ale tím 'Let me fuck the shit out of you.' to ztratilo tu čtvrtou hvězdičku, na kterou to aspirovalo...