Recenze (319)
Nevědomí (2013)
Bylo by to za čtyři, pokud by ale nebylo toho sladkého zakončení... a ten úvodní monolog mě taky zrovna nevzal. Na druhou stranu je to vizuálně úžasné a jsem fakt ráda, že jsem to viděla na velkém plátně. Ovšem do té čtyřky tomu něco malilinkato chybí. :-)
New Yorku, miluji Tě! (2008)
některé povídky mě dostaly, jiné se jen prošly kolem a nezanechaly stopu...
Než jsem tě poznala (2016)
Bylo to stejne krasne a srdcervouci jako knizka.
Noční agent (2023) (seriál)
3,5 Par der tam sice bylo, ale na pozitku to zas tak neubralo.
Northangerské opatství (2007) (TV film)
zdařilá adaptace:) Catherine se jim povedla, přesně tak jsem si ji při čtení představovala
O pokladech (2012) (TV film)
Bylo to hrozně miloučké, příjemné a pohádkové.:-) Humor tam byl, výprava tam byla, hlavní postavy byly příjemné a ty exteriéry... mňam. S Liškou nám pak vychází jasné čtyři.:-)
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Uječená princezna Jasněnka mi vždycky lezla krkem:-))
Pád (2016)
Já fakt nevím, jestli odpad nebo jedna hvězdička. Ale nakonec asi *, protože jsem se zasmála. :D
Padesát odstínů šedi (2015)
Velmi slabé tři hvězdičky. To, co bylo v knížce alespoň trochu sexy (ano, přiznávám se... alespoň jsem to ale četla anglicky a rozšířila jsem si slovní zásobu o nejrůznější podivné praktiky, které tam stejně nakonec nebyly :D), v tom filmu vůbec nefungovalo...
Past na rodiče (1998)
jsem asi fakt cynik, ale já z toho občas nemohla...:-) Lindsay je tu rozkošná... a to je tak všechno. Prostě mi ten příběh přišel až moc hollywoodský.