Recenze (318)
Dexter (2006) (seriál)
Když mi o něm kamarád řekl poprvé, tak jsem nechápala... Jak se může koukat na seriál, kde je hlavní hrdina vrah a ke všemu mu fandit?! Teď už to chápu. Velice dobře.:-) Zamilovala jsem si Dextrův cynismus a sprostou Deb... A mé nadšení stále stoupá - díky bohu za třetí sérii!
Divoké vlny (2007)
Scény ze zákulisí jsou výborné, námět je taky skvělý. Bohužel mi ale celý příběh přišel nějak moc uspěchaný, proto film dosahuje jen průměru ve svém žánru. Rychle nabyl, rychle pozbyl. Už druhý den si to pamatujete jen matně...
Divoška (2008)
Inu prvoplánové, předvídatelné (jako že zítra je pondělí a já se budu učit) a klišoidní... ale má to svoje anglické kouzlo:D Prostě normální blbost na sobotní odpoledne, u které nemusíte mozek ani mít, natož ho zapínat;-)) I přesto dávám tři hvězdičky, ježto ten úlet nebyl zas až taková hrůza...:-)
Dokonalý chlap (2005)
Hlavní postavu jsem nepochopila:-) Ale jinak je to... neškodné, nenáročné... a lepší než drátem do oka:D
Domácí mazlíček (2008)
Anna Faris je pravá blondýnka:D Některé gagy jsou vtipné, ale celkový příběh je katastrofální...;-)
Dopisy pro Julii (2010)
V rámci žánru je to povedená oddychovka. Mezi ústřední dvojkou to příjemně jiskří, Amanda Seyfried je jako vždy roztomilá, výčet nejrůznějších Lorenzů je vtipný... a ta Itálie! no, co víc si přát?:-) (a nesmějte se, když to začne být romantika se vším všudy:D přivřete oči a užijte si to;-))
Dr. House (2004) (seriál)
stává se z toho můj oblíbený seriál, i když jsem prvních šest sérií musela překousnout v češtině:))
Dům loutek (2009) (seriál)
Ten potenciál tomu nikdo upřít nemůže. Joss je prostě génius. Pomalejší rozjezd to sice má, ale po šesté epizodě se to na diváky začíná řítit. Když to v sobotu zhlédnu, nemůžu se dočkat dalšího týdne, abych mohla sosat dál. Jen je škoda, že pokračování tohoto skvostu je v této chvíli ve hvězdách. Ukázalo se, že ukončení Firefly byla jedna z největších chyb televizního průmyslu. Mám takový dojem, že tady by to mohlo být podobně.:-/
Dům loutek - Echo (2009) (epizoda)
Nechápu, tenhle pilot vážně nepotřeboval předělat...
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Roztomilé... až na Vojtka v hlavní roli se mi to dokonce líbilo. Měsíčci byli vtipní.