Recenze (318)
Fontána pro Zuzanu 3 (1999)
směle si troufám říct, že to je nejhorší film, jaký jsem kdy viděla:D
Frank (2014)
Byla to spravna uchylarna. :-) Nevim, jak by to s hvezdickama dopadlo, kdybych film opravdu 'videla'. Byla jsem totiz na promitani pro nevidome a jen obcas jsem si pasku pres oci vytahla, abych nacouhla a neusnula (ale to filmem fakt nebylo, to ta paska, vecerni hodina a unava z prace!).
Futurama (1999) (seriál)
cože?! Já ještě nehodnotila Futuramu? Škandál! Každopádně je to můj každodenní večerníček, na který nedám dopustit. A myslím, že ho mám snad ještě radši než 'Simpsny':-)
Gabriel - Anděl pomsty (2007)
Chuť vypnout to mě přepadla už po úvodních titulkách. Chce to odvahu, měla bych dostat metál, že jsem to vydržela až do konce.
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Ty chyby mě vůbec nezajímaj, protože jsem si v kině ty dvě hodinky parádně užila... a na Ryana a Anthonyho se prostě pěkně kouká.:p
G. I. Joe (2009)
K uzoufání špatné... měla jsem pocit, že scénárista byl při psaní na kokainu:-)
Gothika (2003)
Tam za to stojí snad jen ta písnička... která se tam stejně nehodí:D
Great Expectations (1999) (TV film)
Knižní předlohy se to tak nějak drží, nedrží, ale rozhodně stojí za vidění. Justine Waddell a Ioan Gruffud ztvárňují Estellu a Pipa skvěle.:-)
Green Lantern (2011)
Nakonec to nebyl takový průser jaký jsem čekala podle nejrůznějších recenzí...:-)
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Kurt je patřičně slizký, ale jistě si nejednou řekne, že s těmahle holkama si teda začínat neměl.:-) Zoe as herself předvedla, čemu se říká kaskadérský job:-)