Recenze (319)
Continuum (2012) (seriál)
Po pilotu to vypadá slibně:-)
Co ta holka chce (2003)
kdyby tam nebyl Colin, bylo by to horší:-) Ale vidět ho v těch kožených gatích... k nezaplacení!:-)
Čarodějův učeň (2010)
mě to prostě bavilo...:-)
Černá labuť (2010)
Dechberoucí psycho:-)) Nemám ráda pohled na krvácející nehty, slézající nehty nebo nehty stříhané do masa... trpěla jsem a odvracela zrak, ale i tak to musím hodnotit jako dechberoucí, úžasné a nezapomenutelné... ovšem abych si to pustila znovu, nejdřív budu muset pozapomenout na tu věc ohledně nehtů:-)))
Červená Karkulka (2011)
dva a půl... ani nevím, co k tomu napsat... bylo to takové podivně rozplizlé:-)
Dawsonův svět (1998) (seriál)
První série se mi líbila... a někdy na začátku druhé jsem to vzdala:-) A to je co říct, vzhledem k tomu, že to letělo v době mé puberty:D
Deadpool (2016)
Slabsi ctyri hvezdy, lepsi tri. To opakovani vtipu uz pak bylo skoro unavny.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Neurazí, nenadchne... zvláště pak takového sci-fi maniaka...;-)) spoileroidní Ovšem potěšilo mě, že ty mršky si nevykousávaly vyjetou cestu klišé zničením Sochy Svobody a Bílého domu:-))
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Kdyz nepremyslim, je to za tri. Takovych nelogicnosti... achjo.
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Jeden z nejlepších filmů tohoto žánru. Hlavní dvojka je (v té době:-)) neotřelá a really sympatická!