Recenze (2 104)
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Prijemna klasika. A vynimka potvrdzujuca pravidlo lepsich hlasov v originale, v cestine i slovencine jednoducho zneju prijemnejsie :)
Rozchod! (2006)
Ako konverzacna komedia pekne. "Why would i would to do dishes?" je asi jedna z menej krkolomnych viet. Rozhodne nedoporucujem ludom co plne potrebuju titulky a pomalsie citaju:-)) Nechala som sa unasat, nepremyslala som (maximalne tak o analogii s mojim zovotom) a skvele som sa bavila. Velke minus za koniec.
Garfield 2 (2006)
Vedela som, ze to bude hroza, ale ze az taka? Vydrzim kdeco, ale u tohoto "filmu" som skutocne odisla asi v polke, to neslo. Neskutocne ! :-( Ze ma filmovy Garfield len bavit? Tak nech aspon trosku-trosicku bavi!
Let's Dance (2006)
Na to, ze je to len dalsi tanecny film z chudobnej stvrti a problemami s porozumenim okolia... ok. Velke minus za tu 1 smrt, podla mna zbytocne a plus za hudbu a zaverecne tanecne predstavenie. Update: V roku 2012 po x zhliadnutiach a y novych horsich tanecnych filmoch dviham o 2* na plnku. Vzdy si rada pozriem. (I ked priznavam, ze mozno preto, ze telke nevenujem plnu pozornost a zameriavam sa len na sceny, ktore sa mi pacia. :)
Pravdivá romance (1993)
Hm, plejáda dobrých hercov s prepadnutými očami a horších s peknými črtami, trocha romatiky, násilia i absurdnosti... do toho trojka Zimmer, Scott a Tarantino, kt. mám všetkých rada (v tom poradí)...a vycházajú mi z toho max 3 hviezdičky. Sakra, ako to?!?:-(
Směr jih (1994) (seriál)
Je to... milé. Takže sa na to príjemne pozerá, ale sledovať pravidelne musí byť asi už nuda... V každom prípade musím obdivovať, že z hlavného hrdinu spolu s príjemným a poctivým gentelmanským chlapíkom neurobili aj totálneho mumáka...
Joey (2004) (seriál)
Tie roky Priateľov Joeyho asi vyšťavili... a tak mu na vlastný seriál ostalo len vyškrabávať zbytky.
Rudá Sonja (1985)
Klasika, neklasika, ukamenujte ma, v tomto pripade by som skutocne skor bola za nejaku modernu viacnakladovu prerabku niecoho podobneho... len z lepsim scenarom a menej kamennymi hercami... Pirati vysli, preco by raz nemohlo aj vazne fantasy??
Síť (1995)
Ok, IT znalci sa asi chytali za brucha, ale má to napatie, nápad, spád a Sandrine ksichtíky do toho presne pasujú:-)
Bílý tesák (1991)
On tam hral Hawke? Vobec mi to nenapadlo, i ked som to videla dlho po 1991...