Recenze (2 097)
Bullet Train (2022)
Chvíľami to bolo na guľku, no ako celok zábavná úmyselná chobotina na téma rýchlovlak plný zabijakov a hereckých kameí. Užila som si.
Doba ledová: Dobrodružství s Buckem Wildem (2022)
Pre dospeláka nepozerateľné.
Enola Holmesová 2 (2022)
Má to akciu i viacmenej prekvapivé zvraty, no ako celok je to veľmi... no vlastne to nie je veľmi nič. Ledva ledva dopozerané.
F.B.I. - Under Pressure (2022) (epizoda)
Prečo to preboha ešte pozerám?
Gentleman Jack - Two Jacks Don't Suit (2022) (epizoda)
Páči sa mi vo chvíľach, keď sa neserie pri vybavovaní vecí. Ale keď je väčšina času venovaná unylej priateľke a jej znechutenej rodinke, strácam motiváciu sledovať.
Halo - Kontakt (2022) (epizoda)
Hry som nikdy nehrala a trailery som nevidela, išla som do toho teda len s povedomím, že ide o scifi podľa hry a veľmi potenciálne odpad. Takže som potešená, že odpad to nie je. Uvítala by som menej hluchých miest a hlas Master Chiefa ma nalákal na viac než Pabla Schreibera, ale v zásade pilot môže byť a dúfam e2 bude menej o rodine a nových priateľstvách a viac o akcii.
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Ona trochu menej zábavná než som čakala, on tipujem vytvárajúci nerealistické očakavánia od reálnych sex pracovníkov.
Hotel Transylvánie: Transformánie (2022)
Na štvrtý diel obstojné. Hlavné postavy sú všetky na facku a nie je tu žiaden poriadny vtip, ale aspoň je to farebné a má to rýchly spád.
Interceptor (2022)
Akčné B-čko s pár C-čkovými kvalitami. Napriek nim som spokojná nad očakávanie, akcie je hromada a hoc je nerealistická, vyzerá dobre a prehľadne. Napätia je tiež dosť, ústredné duo je fešácke, snahy o hláškovanie a moralizovanie neprekročili únosnú medz... proste zabavila som sa slušne.
Jack Ryan - Strážce smrti (2022) (epizoda)
Nudím sa. Tu z môjho pohľadu Jackova misia skončila, neúspešne.