Recenze (2 097)
Star Trek: Picard - Remembrance (2020) (epizoda)
PIlot uplne nepresvedcil. Bojim sa, ze so starym panom pokludne rozdavajucim rozumy nebude velka zabava, nech je cool ako chce. Potesila pritomnost Alison Pill. Este urcite pozriem dalsiu cast, ale... naozaj dufam, ze bude zazivna.
Star Trek: Podivné nové světy - Podivné nové světy (2022) (epizoda)
Z hereckej zostavy nie som zatiaľ nijak paf, hlavne Uhura mi zatiaľ nesedí, ale teším sa z ich prísľubu veľkej epizódnosti deja.
Star Trek: Short Treks - The Trouble with Edward (2019) (epizoda)
To muselo stat prachov! Vesele.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Cele to vysedavanie na ostrove, len preto, ze chlapik bol kedysi zaujimavy... A poletovanie farebnych paprskov z lode na lod, nacoz si ti pozornejsi vsimnu, ze jedna z lodi tam potom uz nie je, ma zastupovat akciu? Ale oki, bielo-cervena planeta je celkom efektna. Hlavny problem asi bude, ze su mi vsetci, vratane radoby-cute potvorok, celkom ukradnuti, jeden ako druhy.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Rozprávajú zásadne v premúdrelých frázach. Pôvodní herci sú tu nadbytoční. Miznutie mŕtvol mi nedáva žiaden zmysel, ani prečo mal tak maý dosah. A vôbec, celé mi to nedáva veľmi zmysel. Ale tak nenudila som sa, je to farebné a furt sa niečo, akokoľvek nezmyselné, deje.
Statečná Georgia (2022)
Nie že by to bolo také hrozné, len pre mňa ako dospeláka je to príliš nudné čo len na dopozeranie. A boli mi všetci ľahostajní.
Stav beztíže (2009) (seriál)
Do 1x11.
Step Up: High Water (2018) (seriál)
YouTube serial zacina klasickym modernym americkym tanecnym motivom, tj. tancuj alebo bud po krk v poulicnych srackach. Kvalitou je to asi podobne Step Up filmom od druheho dielu. Som zatial na E4 a najviac mi vadi, ze nejak zabudli nastavit divacke puto, resp. nedali nam jediny dovod, preco by sme prave Janelle alebo ktorwjkolvek inej tanecnicke mali fandit. Plus teda bud je to vyborna herecka tanecnych zaciatkov alebo naozaj je o par levelov slabsia nez ostatni castejsie pred kamerou. Tanecnici vratane Tala su na tom zatial lepsie v oboch smeroch, uvidime.
Still Star-Crossed - In Fair Verona, Where We Lay Our Scene (2017) (epizoda)
Hlavna zenska je nesympaticka a ostatni kricia a vrazdia sa hlava nehlava bez akehokolvek zmyslu ci rozmyslu. Dalej ma nezaujima osud nikoho z nich.
Stitchers (2015) (seriál)
Do s01e02. Druhy diel nepresvedcil, koncim. // Pilot: Dost uponahlane. Nie nezaujimave. Spracovanim pripomina 10 a viac rokov stare serialy s pribuznou tematikou. Hlavna hrdinka nie je prave prijemna osobka, ale nadej na rastuce sympatie by tam bola. Este skusim. *Plot*: Mlada doktorandka s poruchou, ktora jej neumoznuje vnimat emocie a ubiehajuci cas (tj. bez logickej uvahy sice nema tusenie, ako dlho napriklad sedi v miestosti, ale zaroven si vie spomienky vybavit ako keby to mala pred ocami teraz) je oslovena tajnou organizaciou, ktora vie cloveka nakratko napojit na mozog nedavno zosnuleho a tym preskumat jeho spomienky a vyriesit zlociny.