Recenze (2 100)
Doteky osudu (2012) (seriál)
Do 1x05. Mozno som prizemna konzumentka, ale nerozumiem tomu a nebavi ma sledovat, ako Sutherland dookola krici 'Jake', nechava sa unasat prudom a opakuje rovnake hlupe chyby. Prijala by som serial o tom Neviditelnom princovi z 1x03, teda o akejsi dospelej verzii Jakea, ktora vie, co robi a divakom je skor ci neskor jasne, preco to robi.
Dožeň, co se dá! (1999)
skor 2,5
Dracula - Pravidla bestie (2020) (epizoda)
Velmi rozporuplne pocity. Chvilu je to komedia, chvilu horor. Chvilu romantika, chvilu gore. Chvilu je to hrozna nuda, chvilu plne napatia. V tom, ze dalsi diel vidiet nechcem, rozpoltena nie som.
Dračí doupě 2 (2005)
Ze su fantasy filmy vacsinou so slabym scenarom a velkou davkou pateticnosti som si uz tak nejak musela zvyknut... Ale co je moc, je proste moc. Plus sa mi nepacil drak ani efekty;)
Dračí války (2007)
Hrozne dialogy a celkovo prkenny scenar, chvilami nechtene smiesne az trapne a malo by sa to skor volat Snake War, ale potvorky su celkom pekne:)
Dračí země (2020)
Nesympatická animácia (hlavne tváre) a nie úplne sympatické postavy s nudnými dialógmi. Ale tož sú tu draci, pohyb lietania je celkom zvládnutý a finálny boj proti kovovému dračiemu požieračovi drakov je ok. Určené pre maličkých, násilie je aj v spomenutom boji prakticky neexistujúce a hlavná myšlienka je nie všetci ľudia sú zlí ľudia, a hľadanie mierumilovného raja.
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Cele to ponatie Drakulu ako ustaraneho sexy otecka mne nevadilo. Vadilo mi skor, ze i ked som sa nenudila, nebudilo to vo mne ziadne emocie. Ziadny strach, ziadnu nadej, ziadnu nenavist, ziadne nadsenie, ziadnu spriaznenost s hlavnym hrdinom. Dej proste plynul len tak okolo, co sa mi normalne, ak sa nenudim, nestava. Mozno za to mozu podivni Turci, ti snad nemali jedinu uveritelnu scenu...
Drawn Together (2004) (seriál)
Pilot: Úmyselné WTF. Ale žeby úplne zábavné... ee.
Dr. Death - Diplos (2021) (epizoda)
O doktoroch nemám ilúzie, no i tak ťažko uveriteľné, že by šiel rad za radom nápadným spôsobom a ledva si niekto všimol. Preskakovací rozprávačský štýl mi nevyhovuje, hoc nie je ťažký na zorientovanie sa. Celkovo, odsledované veľmi bez nadšenia. Ešte dvojka Baldwin-Slater je záživná.
Dredd (2012)
Chudák Urban, konečne dostane hlavnú rolu a jeho postava ani raz nezloží masku. Každopádne uspokojivý akčňák. A pre mňa prekvapenie, čakala som prerábku známeho deja a dostala nový. Ženy sú správne divné a Dredd je drsný presne tak akurát, že jedna moja časť má chuť sa tomu machovstmu smiať, ale druhá si uvedomuje, že by ho nasrať nechcela. :)