Recenze (2 097)
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Burtona mám rada, ale toto pre mňa jednoducho nefungovalo, až som sa nudila.
Franklin a Bash (2011) (seriál)
Pri tretej sérii nadšenie nejak opadlo. F&B sú furt šialení a chvíľami vtipní, ale samotné prípady... eh. Naviac ich právne riešia tak, že i ja neprávnik s napozeranými pár právnickými seriálmi viem hneď od začiatku, prečo im to u protistrany neprejde a oni sa tvária vždy hrozne prekvapene. A kto robil casting pre 3. sériu by sa mal vzdať platu - Charlie by som s istým sebazaprením ešte prežila, tá je skôr hrozne napísaná, ale Locklear stratila posledné zbytky mimického i hlasového výrazu a že povedala niečo povedzme že úderné si zakaždým domýšľam až keď si jej vetu predstavím v ľudskom podaní. Na s4 to pre mňa nevyzerá.
Frčíme (2020)
Nečakala som od toho veľa a ani začiatok ma veľmi nechytal, ale postupne sa mi to páčilo viac a viac a za záver vyložene palec hore.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Bavila som sa.
Friends with Benefits (2011) (seriál)
Zatial do 1x13. Neni to super, ale je to prijemne.
F*&% the Prom (2017)
Vsetko strasne prehnane, naozaj to patri na Youtube skor ako dlha sketch. Campbell a Bilyk su na pohlad az neuveritelne atraktivni (pritom nehraju par). Nechce sa mi verit, ze americkym deckam na maturaku este zalezi a jeho samotne nicenie je dost nenapadite. Inak ale na jedno pozretie v ramci zanru v pohode.
Futurama - Vesmírný pilot 3000 (1999) (epizoda)
Not for me.
Future Man - Pilot (2017) (epizoda)
Napad ok, ale... meh. Hlavne kvoli postavam.
Galavant (2015) (seriál)
S1: Hovadina s LOL momentmi. Dúfam v S2.
Gamer (2009)
Nedotiahnute. Este aj finale finale nak useknute. A clovek by cakal, ze tam podstrcia este nejaku nadpostavu alebo nieco... Ale pozerat sa na to da.