Recenze (2 250)
Fantom Paříže (2001)
Ó! Ó! Orgie! Zapomeňte na příběh, tento film na něm nestaví (=je trapný). Ale ty obrazy! Ta obloha!
Buffy, zabíječka upírů (1992)
No já nevím, mně se Buffy - film nezdál tak špatný... bylo to perverzním způsobem zábavné, třeba už tím, že Přeučil nadaboval polovinu postav:-)
Hlavní nádraží (1998)
Na tomhle filmu jsem byl se školou a s Wallasem, ovšem hodnocení se nezdržuji - narozdíl od většiny ostatních filmů na které nás v průběhu povinné školní docházky nahnali, tenhle se mi nelíbil ani trochu.
Halloween (1978)
(Hodnocení změněno z *****). Tak nevím, jestli jsem za těch - nějakých sedm - let stal natolik otrlým, že mě Halloween narozdíl od prvního zhlédutí strašně nudil, nebo jen proto, že na mně horory vždycky působily velmi málo... zkrátka už to není, co to bývalo. Michael Myers si zdrhne a jde vraždit všechny sexuálně aktivní teenagery, psy a hezké panny, na které narazí... zmetek jeden. (PS, jak se zdá, tak jsem kdysi viděl rozšířenou verzi a nyní původní)
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
3x Divnoláska je jediný Kubrickův film, který jsem dosud viděl na plátně - a i jemu vděčím za mnohé.
2001: Vesmírná odysea (1968)
4x Poprvé jsem tento snímek viděl jako malý špunt a nemusím jistě říkat, že jsem to ani omylem nedával... a v osmnácti mne pak přivedl tam, kde jsem nyní. Ano, za 5500 shlédnutých snímků může právě tento film...
Barry Lyndon (1975)
1x 70% procent a to jen velmi těsně. Není dobré sledovat tříhodinový opus pozdě večer ve chvíli, kdy jste k smrti unavení, ať už jej natočil váš nejoblíbenější režisér nebo ne. Tohle chce ještě jedno zkouknutí, ale až na to bude ta správná nálada.
Olověná vesta (1987)
3x Masakr od začátku do konce a ani se nemusí neustále zabíjet.
Spalující touha (1999)
3x Když jsem tento film viděl poprvé (v TV), díval jsem se na něj i se sestrou a zrovna ve scéně maskované párty přišel otec...
A.I. Umělá inteligence (2001)
Chtěl bych toho medvídka... a rád bych věděl, jak by to natočil můj oblíbenec Kubrick.