Recenze (2 249)
Uśmiech zębiczny (1957) (studentský film)
Nápad to není špatný, ale zasloužil by trochu propracovat - filmu by rozhodně neškodilo větší rozzáběrování a alespoň náznak hudby.
Emmanuelle (1974)
70% Bohužel jsem viděl jen pětadevadesátiminutový americký sestřih s anglickým dabingem, ale vcelku se mi to líbilo, především první hodina. A Sylvia Kristel tu náhodou vypadá dobře, stejně jako většina ostatních žen zde.
Amistad (1997)
Přestože se v Amistadu nachází několik opravdu silných a působivých scén ("Give us free!" nebo ničení pevnosti, mimochodem podkreslená nádhernou hudbou), právě značná délka jej činí značně nestravitelným. Přestože je téměř čtyřicet minut kratší než Schindlerův seznam, kromě režiséra a "závažného tématu" s ním nemá společné téměř nic. Pro mně osobně byl ještě nesnesitelnější než Mnichov a Válka světů dohromady.
To je vražda, napsala (1984) (seriál)
Já nevím, ale mě přišla Jessica Fletcherová docela sympatická, taková obdoba slečny Marplové. A úvodní znělka se mi taky vždycky líbila...
Rosemary má děťátko (1968)
Tenhle film u mě trochu ztrácí proto, že jsem četl knihu - a i když je to adaptace velmi zdařilá, zdaleka mě tak nepohltila.
Dáma v jezeře (1947)
Zbožňuji pohledové záběry, ale v roce 47 ještě zkrátka neměli potřebnou techniku na to, aby je šlo natočit koukatelněji... škoda.
Leopardí žena (1938)
Hádám, že tu Spielberg našel inspiraci k jedné ze závěrečných scén Jurského parku...
Kmen Andromeda (1971)
Knihu jsem četl už před několika lety a film jsem kdysi taky viděl, ale po novém zkouknutí na DVD s titulky musím říct, že kniha na mně působila silněji... a dokonce mám pocit, že změny vůči ní byly místy i docela závažné. A teď jsem ještě zvědavý na remake...
Il Signor Rossi compra l'automobile (1966)
Michael Douglas v jednom svém filmu zažil Volný pád. Signor Rossi se k němu postupně dopracovává taky ve svém asi nejlepším příběhu.
Lovci divoké zvěře (1930)
70% Místy naprosto šílené gagy - velmi slušný film bratří Marxů, ale mají i lepší kousky.