Recenze (589)
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Žiadny poriadny úchyl a čisté pozérstvo.
Šofér (2014)
Tak 10 rokov, prípadne 1000 filmov dozadu, by som dala ****.
Lucy (2014)
Lucy je schopná urobiť doslova všetko, na čo si pomyslí, inými slovami je všemohúca. Lucy je nevyspytateľná presne tak, ako sú nevyspytateľné aj jej cesty. Keď sa Lucy rozhodne, že niekoho nechá nažive, buď jej vôľa a naopak, ak chce, aby niekto zomrel, zabije ho. Dokáže všetko a napriek tomu nie je príliš efektívna. A Lucy je tiež znepokojivo všadeprítomná. Nepripomína vám to ešte nejakú inú fiktívnu postavu? A to všetko iba vďaka drogám.
Volání (2014)
Nízkotučný film o sériovom vrahovi, postrádajúci správnu atmosféru a napätie.
Útok na Bílý dům (2013)
Tie otravné americko-patrioticko-sračkoidne patetické plky mohli obmediť do znesiteľnejšej miery.
Kletba z temnot (2012)
Nič nestmelí rodinu tak, ako starý dobrý židovský démon.
Tokarev (2014)
Tokarev je jedným z tých akčákov, v ktorých sa zabíja čiste len preto, aby sa umieralo. Cageov sadistický kaderník opäť nesklamal a dodal filmu šmrncovný komediálny nádych. Pri filmoch ako Tokarev, mi pri hodnotení chýba možnosť výberu z 10 *. Rozhodovala som sa medzi 2 a 3.
Oldboy (2013)
Mám značne zmiešané pocity. V jednom momente sa pozerám na vynikajúci thriller a o chvíľu zase krútim hlavou nad hovadinou, ktorú mám pred sebou. Pointa stojí za to.
Zátah: Vykoupení (2011)
Geniálna a fascinujúca choreografia, toť vsjo.
Viděl jsem ďábla (2010)
Po tridsiatich nezáživnych minútach som mala dojem, že film sa skončil a to bol problém, pretože zaujímavý začal byť až po hodine a pól. Dlhééé a tu a tam absurdné.