Recenze (322)
Válka světů (2005)
Válka světů je nejhorší film Spielberga. Každý mluvil o tom jak to je reálně natočeno. Já se hodně těšil. Těšil jsem se na sci-fi natocenou jako Blair witch atd. Jenze i presto ze se kamera parkrat zatrese a cruise vidime porad.(vyborne hraje to se musi nechat) nicmene jsem se o nase hrdiny vubec nebal. Design ufo je tak trapny jak z filmu Eda Wooda. Ve filmu je par silnych momentu, ale jako celek je to hruza a tech chyb. BTW - americkych symbolu je tam habadej libore napr.: horici vlak:) Scena, kdy mlady, statecny, americky jinoch jde do predem prohrane bitvy me rozesmala a scena s granatama me uplne dorazila a zaverecny happy end uz je jenom opravdu schnila tresnicka na tomhle hodne pripalenem dortu.
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
paradni serial o zivote na jednom americkem predmesti. Je necekane kolik zanru serial snese a pritom to jeste vyborne funguje...
2010: Druhá vesmírná odysea (1984)
Tak asi takhle. Scenar filmu je velmi slusny, ale proc to nechali rezirovat takovymu sracovi.....
Můj nepřítel (1985)
Videl jsem to kdysi davno a docela se mi to libilo ale bylo mi tak 12. takze ted nevim.
Kikudžiro (1999)
muj kamarad porad: hele to je desna pecka, pak doslo na samotne promitani a on: Hele dame si jeste speka ne? Takze z filmu mam kulovy a musim se na to podivat jeste jednou....
Queen v Budapešti (1987) (koncert)
Bohuzel queen nikdy neuvidim na zivo v puvodni sestave. Tohle byl tusim prvni koncert podobneho razeni za zeleznou oponou a queen v cele s frontmanem Freddiem Mercurym byli na vrcholu. Skoda ze tak hodne kalil a dneska uz nam nic nepredvede...
U2: Rattle and Hum (1988) (koncert)
no co no tak se mi U2 proste libi...
U2 - Elevation: Živě v Bostonu (2001) (koncert)
U2 mam opravdu rad, ale videl jsem letos koncert v Cardiffu a byl jsem ve 4 rade. Na zivo je to proste lepsi. Myslite si ze zbytecne vytahuju? Asi jo, ale ja si to fakt uzil...
Kletba bratří Grimmů (2005)
Je to skoda. Tesil jsem se ze Gilliam natoci komercni pecku. Bohuzel natocil prumerny film. Nevim na kolik v tom maji prsty bratri z Miramaxu, ale nektere sceny nemaji ani logiku. Na druhou stranu chemie mezi Damonem a Ledgerem funguje suprove. Film je vcelku i dost vtipny a prekvapive brutalni... Takze kdyby mi bylo 12 tak jdu z kina nadsenej a hodne pobavenej a vubec bych nepremyslel na tim ze to Terrymu trochu nevyslo.
Doom (2005)
Doom jako hra nema (jsem o tom presvedcen) zadny pribeh. Prvni dve hry: cista, nekompromisni rez. Bouzel 3 pokracovani je slabe a nebyt vyborneho enginu tak to byl pekny prusvih. Film prusvih je. Zatimco hra je divoka podle toho jak divoce hrajete film je krotky az beda. Hlasky nefungujou o strachu nemluvim a zaverecna scena je proste vysmech. Tvurci v hollywoodu proste nechapou ze neni dulezite jak moc se budou drzet predlohy, ale zda se jim podari prenest atmosferu kterou clovek zazil pri hre i do kinosalu. Nepodarilo. Film podle hry kde kosite nepratele po desitkach je akcni jenom asi 10 minut a to je hodne malo. Navic, jak jsem si myslel pohled z vlastnich oci proste nefunguje. Takze tak.