Recenze (13)
Mravenec Z (1998)
Nejlepší animák co znám :o) Líbí se mi na něm uplně všechno.. hudba, příběh, animace, dabing,...bezvadný
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Vynikající.Úžasná animace.Typický Tim Burton.Nezapomenutelný Willy Wonka v podání Johnyho Deppa.Hned si dám čokoládu..
Futurama (1999) (seriál)
5 hvězdiček dát nemůžu, protože nad Simpsonovi není...
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Nebylo to špatné, ale na druhou stranu ani né moc dobré.Knížku jsem četla, je lepší než film.Herci podali skvělé výkony, ale zpracování prostředí a příšerek není příliš přesvědčivé.Obzvlášť prezident galaxie se mi nelíbil.Tři hvězdičky jsou myslim tak akorát.
50x a stále poprvé (2004)
Skvělý Sandler, originální námět, výborný tučňák :o)
Mr. Deeds - Náhodný milionář (2002)
Ráda bych dala pět hěvzdiček, protože jsme se u tohoto filmu opravdu pobavila, ale musim jednu ubrat kvůli zbytečným nechutnostem.
Božský Bruce (2003)
Skvělá komedie s úžasným Jimem Carreym.Konečně film,kerý opravdu pobaví.Nenudila jsem se ani chvilku.Nejvíc mě pobavila scéna s opicí:o)
Nevěsta na útěku (1999)
Mírný nadprůměr.Popravdě,očekávala jsem,že to bude mnohem horší.
Život brouka (1998)
Krásná animace,příjemná atmosféra.Pro mě ale pořád vede Mravenec Z.
Van Helsing (2004)
Van Helsing je opravdu film,u kterého se nesmí moc přemýšlet.Akce střídá akci,není si kdy odpočinout.Skvělé efekty,hlavně nevěsty Drákulovy se povedly.Nepředčil mé očekávání,ale zklamaná jsem nebyla.(Marka Vašuta jsem bohužel taky nepostřehla)