Recenze (30)
Kletba bratří Grimmů (2005)
Nejsem Wolverine abych měl odvahu to dodívat...
12 opic (1995)
Po většině sci-fi se u mě dostaví dávicí efekt, takže když u závěrečných titulků zůstal lavor vedle monitoru prázdný, hodnotím kladně. Navíc se sešli sešli moji oblíbenci Willis a Pitt /ten je v léčebně skvělý, jako hipík už trochu otravný a divný/. Vychytat cestování časem určitě není snadné, tady se to až na pár mini chyb myslím povedlo. Jinak hudba o ničem
Město bohů (2002)
Po shlednutí se mi o tom celou noc zdálo - zvedám hodnocení
Kachní sezóna (2004)
Nevěděl jsem že to je černobílé, nevěděl jsem že to je pičovina, nevědel jsem, že u toho usnu..... To, že to je komedie jsem se dočetl až tady. Na konci představení mi vypadlo z brýlí sklíčko - proč to nebylo na začátku :/
Bláznivej tábor (2007)
Dospělí herci hrozní, malí zas hrozně otravní a nesympatičtí. Příběh o ničem - vtipné scény nefungovaly vůbec a i přesto se mi to nezdálo úplně nejhorší. Nedoporučoval bych, ale určitě extrémně neurazí.
(J)elita ze střídačky (2006)
To už si radši nechám udělat ruprechta než se na to dívat znova.
Iron Man (2008)
Libový audiovizuální řízeček obalený v sračkoidní příběhové strouhance. Nakonci se mi líbilo, že to neskončilo romatickým happy endem, potažmo malými železňáky. Kokainový sjížděč mi do role pasuje, jeho filmove morální napravení je už ale trochu hůř stravitelné. Dokupy to však docela funguje a jako film na dopoledne bych doporučoval. A geg s hasícím robotem byl fajny:)
Cesta na Měsíc 3D (2008)
Kdybych najebaný usnul na klávesnici tak z toho vyjdou lepši dialogy než tady. 1* za 3D efekt.
5 proti 5 (2007) (pořad)
Sledovat ,,vtipkujícího" Novotného jak se každé tři minuty otírá kapesníkem je skvělý zážitek. Slovenská verze pořadu je o dvě třídy výš.
Austrálie (2008)
Skoro ani nevím o čem to bylo, protože si vedle mě sedli prarodiče, kteří na to vzali asi 8-mi letého fakana a ten se celý film babky ptal: ,,co ten pán řekl?“ Jinak tam byli koně, pán přejetý krávou, zpívající domorodci a přiteplený happy end. Mango mango mangooooo.