Recenze (272)
Asian School Girls (2014)
No lepší než firmy s Willisem 😃
Red Force 4 (1989)
Totální nátěr
Bojovník se smrtí (2017)
Asi tisíckrát lepší než to , co plodí Seagal, van Damme, Willis atd...
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Si děláte kozy s tímto hodnocením... 2,5 hodiny totální nudy.
Tiché místo (2018)
90 min dementy nenapadne vystřelit z brokovnice. De zachraňovat děti, brokovnicu nechá doma, nechá se zabit a pak ženská vystřelí, tím zabije nezničitelnýho emzáka a je konec. Debilnější scénář sem snad neviděl. TOTAL DEMENCE.
Drogová válka (2012)
Sem asi viděl jinej film než všichni tady. Od začátku total nuda. akce minimum a tu já od Asie chci..
Válka o planetu opic (2017)
Nějak jsem tu válku nezahlídl..
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Tomuhle já říkám digibordel, ne Lize Spravedlnosti..
Seznam nežádoucích (2011)
Na týpka co natočil Hříšníci a svatí slabé.
Pompeje (2014)
Kdyby tohle natočil nějakej kretén typu Spielberga nebo Finchera tak to vydělá miliardu a má to tu 80%.