Recenze (199)
Osm statečných (2006)
Pokud vidim pejska, tak jsem na měkko, tady těch psů bylo 8. Není o čem mluvit:-) Pěkný film na deštivé listopadové odpoledne :-)
Dům voskových figurín (2005)
Ale jo, chvílema jsem se i bála. Ovšem nejhezčí částí filmu bylo, když zaseknul ten kůl do hlavy Paris:D
Královna koření (2005)
Ženská, která mluví s kořením? nuda;)
Já, padouch (2010)
3-4 hvězdičky a to asi díky tomu, že jsem od toho čekala trošku víc. Moc pěkný animovaný snímek, ale např. v porovnání se vzhůru do oblak, poněkud nezábavný, nudnější... Opravdu asi spíš pro ty nejmenší.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Celou dobu byl film úžasnej, zanechával ve mně dost zajímavé pocity. Ovšem rozzuzlení a závěr mě hluboce zklamal.
Děsnej dupák (2009)
Vtipná blbost :D Ale o tomhle tyhle typy filmů asi jsou:-)
Kobylky nesou smrt (2005) (TV film)
Škoda, že tu není možnost něco horšího než odpad...;)
Kajínek (2010)
Vzhledem k tomu, jak o tomto filmu všichni básnili, že předčil jejich očekávání, jsem šla do kina asi s větším diváckým nadšením, než kterého jsem nakonec dosáhla. Technicky to bylo dle mého názoru odfláknuté. Nejvíce se mi na filmu líbilo vystoupení Alice Bendové, byla úchvatná;)
Ninja Faktor (1997) (pořad)
Dobrý maníci:-)
A co já? (2004)
Naprosto bez děje, nicotné.