Recenze (667)
Bill Burr: Tygr bez drápů (2019) (pořad)
Tady je svět ještě v pořádku, díky Bille!
Taylor Tomlinson: Krize mladého věku (2020) (pořad)
Je fakt skvělá, no fakt!
Blade Runner (1982)
Temnota, beznaděj, soundtrack, prostor pro přemýšlení...dlouho jsem si k tomuto snímku hledal cestu a asi jsem ji našel.
Dugo putovanje u rat (2018)
Vyjímečný dokument!
Elvis (2022)
Něco tomu chybělo a něco tomu přebývalo. Král by si zasloužil víc.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Mnohem slabší a přístupnější řadovému divákovi, než první díl..zasmál jsem se všehovšudy 5x...od Řezníka bych čekal jinší hardcore.
Seveřan (2022)
Podmanivý, temný, syrový, halucinogenní výlet do dob Odina, Valkýr, Berserků a bájných Draugirů podkreslený skvostným soundtrackem.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Takhle to zmrvit..tu malou bych strelil..
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
Nektere dily bravurni, jine slabsi, ale kazdej si vybere to svoje, dohromady to vsak tvori brilantni a dechberouci mozaiku, Top!
Maturitní ročník (2022)
Skoro se až stydím, že jsem se u toho smál..škoda druhé půlky, která už byla klasická kýčovitá romanťárna.