Recenze (667)
Mučedníci (2008)
Tohle je velmi nepříjemný a znepokující snímek!
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Konečně horor jak se patří!
Arnold (2023) (seriál)
Egoistický, narcistický, slizký zmrd, ale stejně ho miluju ❤️✊
Cyrano (2021)
Krásnej muzikál, hobit jako vždy, úžasnej ❤️
Krev a zlato (2023)
Těžká nuda..usnul jsem u toho..
Pan Nakládačka (2013) (seriál)
Mám rád pejsky.
Bullet Train (2022)
Na dnešní poměry, parádní akční komedie 😀🧨
Věk nevinnosti (1993)
Ó bože! Jak brilantní a uchvacující pro mé zraky! Michelle absolutně dechberoucí femme fatale!
Profesionálové (1966)
Ryzí poklad, to ještě chlapi, byli chlapi a ne zženštilí buzeranti.
Oheň a led (1983)
Nádherný vizuál! Sexy to bylo!