Recenze (214)
Queen Rock Montreal 1981 (2007) (koncert)
Pecka, jako ostatně vždy.... odpouštím i to noční vysílání :-D
Černý déšť (1989)
Že má milovaná filmová hudba "Nick and Massa" je právě z filmu Černý déšť, to mi nikdo neřekl, a tak ještě, že jsem si tuhle filmovou lahůdku nenechala ujít :-)
Zlatíčko (2004)
Tak na tom, že "boží mlýny melou pomalu, ale jistě", asi něco bude...
Východní přísliby (2007)
Některé záběry byly úplně zbytečně příliš drastické...
Carlitova cesta (1993)
Perfektní kombinace - napětí, akce, romantika i erotika. Film z 99% vděčí za úspěch Al Pacinovi a Seanu Pennovi.
Pidihajzlík (2006)
Bavila se celá rodina :-D
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Tento díl mě upoutal a nepustil až do konce. Dokonce vůbec nevadilo, že jsem se zmýlila, a považovala jej do určité chvilky za díl první.
Skečbar (2010) (pořad)
Tak se mi zdá, že někdo Zdeňka Izera záměrně usměrnil, že nesmí být tolik vulgární, čímž se pořad stává strojeným. Kdyby ho raději nechali reagovat přirozeně nekontrolovaně, jak jsme na něj byli zvyklí, měl by humor poněkud hladší průběh...
Kanadská noc (2008) (TV film)
Rukopis pana režiséra se nezapře ani zde. Doplníme-li k tomu strhující hlavní role Dagmar Veškrnové-Havlové a Viktora Preisse, nemůžeme hodnotit méně jak za 4.
Duše jako kaviár (2004)
Ukázka toho, jak se může situace obrátit. Sem by se úžasně hodilo přísloví: "Chovej se k druhým tak, jak chceš, aby se i oni chovali k tobě" nebo "Boží mlýny melou pomalu, ale jistě."