Recenze (306)
Vyměřený čas (2011)
cely film jsem cekal, ze se to nekam posune, ale ono se nic moc nedelo a najednou uz byl konec. Jako namet zajimavy, herecke obsazeni docela take, ale proste to provedeni neni asi muj salek caje/kavy (podle kazdeho chuti :-))
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Presne jak jsem si zpracovani teto knizky predstavoval. Navic tato verze je mnohem lepsi nez ta danska/svedska. Doufam,ze fincher zustane,je me celkem jedno jestli jako reziser nebo bude jen dohlizet na nekoho jineho.
Warrior (2011)
abych rekl pravdu uz dlouho se nestalo, ze bych se u nejakeho filmu takhle bavil a tak nejak prozival jako tento.. asi bych tento film hodnotil urovni nekam k Shawshank Redemption.
Šéf (2011) (seriál)
hodnoceno po prvnich dvou dilech a rekl bych, ze je to takovy horsi prumer. celou dobu se to snazi hrat na neco co to urcite neni. chybi me tam neco co by me nutilo koukat dale.
Green Lantern (2011)
po dejiove strance nuda od zacatku do konce. po vizualni strance to je hodne propracovane, ale dobra grafika proste jen nestaci.
Dogtown and Z-Boys (2001)
naprosto vyborny dokument o tom jak banda surfaru zmenila svet skateboardingu. nebyt techto borcu nikdo z nas by neslysel jmena jako tony hawk, bob burnquist, bucky lasek a dokonce bych sem mohl zaradit silence z jackass v cele s bamem margerou.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Toto ma byt nabusene finale cele serie? takhle si reziser david yates predstavuje zobrazeni finalniho souboje dobra (harry) se zlem (voldemort)? dekuji nechci. behem filmu nenaskocila zadna husi kuze ani jednomu hrdinovy jsem nefandil a polibek hermiony a rona byl take nedustojny. a nejvetsi WTF filmu si pro nas tvurci nechali na konec SPOILERSPOILER. takhle to podle me nemelo skoncit.
Franklin a Bash (2011) (seriál)
sice to neni uplne perfektne odvedena prace, ale ma to svoje kouzlo. dalo by se to zaradit jako guilty pleasure
Kravaťáci (2011) (seriál)
zatim hodnoceno po prvnim dilu a zatim jsem spokojen jak se to vyviji.
X-Men: První třída (2011)
po dlouhe dobe film, kde me neprisli blbe dialogy. :-)