Recenze (554)
Domestik (2018)
To byl ale hnusnej film s hnusnejma lidima!
Barvy Číny (2020) (seriál)
Neutrální, dobrý
Ultimátum (2022) (seriál)
To je mi ovšem sračka. Su v šoku z toho, že takovej hnůj je k vidění na ČT. Když budu mít náladu na film s dabingem, tak si pustim Blbý a blbější nebo Četník se žení a ne kurva československej vál, ve kterým z nějakýho pochybnýho dôvodu mluví v originále asi dva lidi vole. Hnus.
Náš venkov (2000) (pořad)
Někdy dobrý díly, jindy hipízácký blábolení a občas dokonce čarodějnický bludy... Suma sumárum, kabát nebo tílko, trojka jak vyšitá
Chyby (2021)
To je ovšem překvapení roku.
Nebe a dudy (1941)
Tak tento film, to je oproti těm brakům ze Svatého lesa opravdu Nebe a dudy...
Tohle je válka! (2012)
Ještěže jsem viděl jen posledních 19 minut, 13 vteřin.
Jedna ruka netleská (2003)
Jak jsem u tohoto skvostu mohl mít 3*? Jeden z nejlepších filmů ČR!
Špunti na cestě (2022) (seriál)
Hovno tři, měním na 4, protože prostě není žádné lepší oddychovky vyloženě pro celou rodinu. Všechny ty kreslený pičoviny mě akorát tak serou.
Tichý společník (2021)
Ve filmu si jednu z vedlejších postav zahrála i legenda hudebního undergroundu, Vratislav Brabenec.