Oblíbené seriály (10)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Nejlepší hraný seriál od dob přátel, takhle jsem se u seriálu nenasmál hodně dlouho. Barneyho výstupy jsou prostě legen...wait for it...dary!
Futurama (1999)
Takový můj nonstop seriál. Dodívám všechny série a jedu znovu. Už jsem to viděl za ty 2 roky snad 8krát dokola, ale stejně v každém díle objevím pár nových vtípků, které mě jednoduše dostanou. Kam se hrabou Simpsonovi a vůbec všechny ostatní seriály. Futurama kraluje!
Ajťáci (2006)
Seriál, který čerpá hlavně z podivínství a sociální nepřizpůsobivosti dvou kamarádů a spolupracovníků v IT oddělení. Chytrý britský humor
Teorie velkého třesku (2007)
Dr. House (2004)
Velmi dobrý scénář perfektně ztvárněný Hughem Lauriem.
Přátelé (1994)
Ne zrovna seriál k popukání, ale emocemi nabitý, který vás nepustí až do poslední epizody. Která je mimochodem nejemotivnější ze všech.
Joey (2004)
Pirát divoký Jack (1998)
Zpátky do školy (2009)
Neuvěřitelná banda trotlů, která celou první sérii neskutečně bavila. Snad se sem nebudu muset vracet a snižovat hodnocení jako u himym.