Recenze (331)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Dlouho jsem se nemohla na tenhle serial odhodlat. A ted se ho nemohu nabazit. Sitcomy jako takovy ani moc nemusim, ale tenhle mi hned prirostl k srdci. Nebudu se tu moc rozepisovat, abych nekomu nezkazila prekvapeni, takze pouze na konec 5*****
Jak vycvičit draka (2010)
Jednim slovem perfektni. Me vzdycky dokaze dostat chytre udelanej animak, DW se to povedlo uz pred lety se Shrekem. A ted znovu, vybornou grafikou, sympatickejma postava, vtipnym pribehem a hlavne neodolatelnym drakem bez zubu.
Já, padouch (2010)
Pekny, vtipny, ujety. Presne co od animaku cekam, nic vic, nic min. I wanna this little cute minion.
Jeff, který žije s mámou (2011)
Zatracene mila rodinna komedie s perfektnima hercema. Jason je skvelej a tyhle role mu sedej. Na to, ze Susan prijela do Varu aby predstavila Jeff Who Lives At Home jako svoji premieru, mi to prislo az moc slaby (je to mily, neurazi, ale prumerny) . Ke vsemu tam jeste hrala pouze vedlejsi roli, ve ktery nemohla ukazat svuj tanlent. #KVIFF 47th
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Pecka, beckovej film, kde Jenicek ma cukrovku a s Marekou mastej carodejnice neuveritelnym zpusobem. Opravdu jsem se v kine bavila a v zivote jsem snad nevidela litat tolik kusus carodejnic vzduchem. Kdyz to berete s nadhledem, tak vas to bude moc bavit.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Po druhem shlednuti musim pridat *, zas tak spatny to nebylo, vlastne to bylo docela vtipny...
Jen 17 (2013)
Nejvetsi problem filmu je v tom, ze vlastne za celou dobu nepochopim proc zacala s prostituci. Cela pointa filmu je neodkryta coz je docela blby, kdyz je to prakticky jenom o tom. KVIFF 48
Je to i můj život (2009)
Hrozne silnej namet, kterymu nejde jinak nez podlehnout. Ja mam dve segry, takze az budou potrebovat ledviny, maj je u me...
Jezero 2 (2007) (TV film)
Hrozny herci, spatnej scenar, nerealny sceny, efekty z roku raz dva, priserny hlasky, nerealny.......... Kdybych mela pokracovat, tak by bylo mnohem kratsi napsat co vlastne ve filmu fungovalo a co zaujalo; NIC!
Jonah Hex (2010)
To se teda DC comiksu vubec nepovedlo. Delka 81 min naznacuje, ze sami nevedli co do pribehu nacpat a diky bohu za to! Neznam ten comiks, tak nevim co z puvodniho pribehu zustalo, ale asi toho moc nebylo. Film me nedokazal zaujmout a Jonah mi byl nesympatickej. Snad vecne trvajici sceny s umirajicim Jonahem + flasbacky tomu opravdu nepridaly! Jediny plus vidim v Malkovichovi, kterymu s prvim pohledem na Hexe proste musite fandit, i kdyby vrazdil maly deti! Skoda, ze tu nedostal vetsi prostor, urcite by se jim to vyplatilo vic nez zabery na "drsnyho" Jonaha a Megan.