Recenze (397)
Noční letec (1997)
Tajemný noční návštěvník vyhledávající zapadlá letiště a neúnavný fotoreportér M.Ferrer jdoucí v jeho vražedných stopách. Příjemně mrazivá atmosféra....
Tenkrát na východě (2000)
Ale jo - docela jsem se u této bláznivé-akční-asijsko-westernové-dobrodružné komedie pobavil...
Lovci myšlenek (2004)
Docela slušný thriller. Překvapivě rychlý konec pro jednu z předpokládaných hlavních hvězd - Christiana Slatera. Logiku ponechme stranou...
To (1990) (TV film)
Asi jedna z nejlepších adaptací S. Kinga. Klaun nemusí být vždycky hodný ...
Van Helsing (2004)
Zábavná "fantasy oddychovka", pravda poněkud zmatená a místy slátaná, ale vizuálně povedená. Hvězdička navíc za dřevěnou vesničku z Kunratic ....
Vertical Limit (2000)
Adrenalinem nabitý snímek s nádhernými exteriéry. O herecké obsazení až zas tolik nejde ....
Poltergeist (1982)
Ačkoliv téma duchařiny nemám příliš v oblibě, musím uznat, že se jedná o docela povedený snímek. Za zmínku stojí i povedený hudební doprovod.
Sametoví vrazi (2005)
Zpracování působí dost realisticky. Skvělý Michal Dlouhý a také Jan Dolanský v roli psychopatického vraha (je to ale čtverák!).
Připoutejte se, prosím! (1980)
Zapněte automatického pilota!
Kostka (1997)
Zajímavý, nápaditý, originální snímek ...