Recenze (1 251)
Princezny (2005)
Po shlednuti tohoto snimku jsem sel do postele s pocitem, ze svet je pro mnohe mnohem krutejsi nez pro jine. Ale asi to neni ten pribeh, ktery me zaujal, ale vyborne zahrane postavy. Tady opravdu musim udelat obrovskou poklonu obema predstavitelkam. 4*
Chobotnice (1984) (seriál)
Vyborny italsky a ted uz i nostalgicky serial, ktery svou slavou predcil i klasiky natocene v usa. V dobe kdyz se serial natacel mi bylo sotva pet let a nyni po 27 letech je porad nezapomenut. Tezko nekdo prekona komisare Cattaniho, ktery dal latku tak vysoko, ze dnesni top krimi serialy jsou proti tomuto chudy becka 5*
Kamarád taky rád (2011)
S filmy podobneho typu se ted roztrhl pytel. A mne se libi a moc a to nejsem ani moc velkej romantik. Soudim podle kazdy co me kdy nechala, nebo ja nechal je ? ale to je jedno. Mila Kunis neni Natalia Portman a ani toho nemaji moc spolecneho, krom black swan a presto nataci podbne, velmi podobne filmy. Kazdopadne oba filmy stoji za to a na sve si prijde i romantik :) 4*
Dokonalý únik (2009)
Asi jsem v tom dobre, ale uz nekde ve prvni tretine filmu jsem vedel jak to dopadne. Zabavny, prijemny a predvidatelny super akcnak. Thimoty Olyphant byl pro me vzdy klasicky zaporak uz svym vzhledem, ale stejne jako v I'm number four, se vytahl na kladaka, kteryho nejde zabit 3*
Thor (2011)
Konecne zase jednou film, ktery me bavil od zacatku do konce. Velmi pekne natocene sci-fi, ktere pobavi a neurazi. Bozske sily jsou ve stravitelne mire a predstavitel Thora, je sympaticky chlapik. Uz se tesim na pokracovani 4*
Rychle a zběsile 5 (2011)
Zacinam si trosku myslet, ze to bude serial na pokracovani. Nejlepsi a bezkonkurencni dil byl urcite jednicka, pak to bylo horsi a horsi, ale tentokrad jsem prekvapen. Dostalo to grady, dej i romantika se vesla. Dokonce a to me hodne tesi, ubylo nelogickych scen. Na druhou stranu se zase nekonaly zadne zavody. Kazdopadne celkem povedeny uvidime jak na tom bude 6 dil s tohoto nekonecneho serialu :) 4*
Ve spánku (2010)
Musim rict, ze se mi to zas tak moc nelibilo. Krom brutality tak nebylo nic prekvapujiciho a i dej se odehraval tak jak jsem ocekaval. Pravda konec byl trosku prekvapenim, ale mrzi me, ze horory uz nejsou co byvavali. 2*
Všemocný (2011)
americke filmy tohoto roku me zacinaji pomalu a neskodne zajimat. Originalni pribehy se znamimi tvaremi. Jiste by bylo lepsi, kdyby i v tomto snimku hral nekdo mene znami. Tak by vznikl dojem skutecne famozni.
Pohřben zaživa (2010)
V tomhle filmu hraje jen jeden muz. Kamera celou dobu miri na nej a Rayen Reynolds hraje. A hraje zatracene dobre. Navic je to velmi kvalitne natocene i kdyz Spanelsky film je spis americkym filmem. Ale vubec nevadi, kdyz budou natacet takove filmy 4*
Vanilkové nebe (2001)
Velmi zajimavy a originalni film. Tom Cruise zahral fantasticky sileneho znetvoreneho milionare. Presto je to vse jinak nez se zda 5*