Recenze (71)
Pojďte pane, budeme si hrát (1965) (seriál)
Naprostá klasika. Deyl je bezkonkurenční!
Čarodějův učeň (1977)
Tleskám, super..Moc krásná hudba. Drsná pohádka.
Manon od pramene (1986)
Jak Jean od Floretty tak i tenhle film je krásný. Montand exceluje.
Raněný lučištník (1975) (TV film)
Pořád ze sebe nemůžu setřepat naprosto odzbrojující herecký projev Josefa Vinkláře. Oldřich Daněk uměl psát scénaře, jako málokdo..
Banda pro sebe (1964)
Atmosféra. Asi poetika. Taneček a pár dalších pěkných scének. Ale nic víc. I ten konec jsem podobný předvídal. Pro mě asi nejslabší, co jsem od Godarda viděl. (ale jinak je dobrej)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Dávám pět. Pro mě je to skvělá filmařina a originální příběh. Pitt válí.
Dým bramborové natě (1976)
František Vláčil a Rudolf Hrušínský!! To snad musí stačit
Kanadská noc (2008) (TV film)
Preisse mám rád. A Dagmar je přeci jenom taky kvalitní herečka. Slabší 3 hvězdy. Ale nevzalo mě to emotivně. Trochu možná , ale ne tak, jak by mělo. Příběh tohoto formátu mohl být zpracován líp.
Sedmikrásky (1966)
Nevim. Hodně osobité dílo. Chytilová je svérázná ženština. Film se mi líbil hodně po vizuální stránce. Některé scény byly pojaté hodně originálně a nápaditě. Je fakt, že tohle se dneska u nás už moc netočí.
Ucho (1970)
Velice depresivní. To co si troufnul Kachyňa a spol. to je neuvěřitelné.