Oblíbené filmy (10)
Dogville (2003)
Tenhle film ve Vás zanechá tolik otázek, jako málokterý jiný a tou hlavní zůstává, zda jste Vy opravdu lepší než ostatní.
Pýcha a předsudek (2005)
Můj nejoblíbenější romantický film. Dokonalé herecké obsazení, hudba, scéna, kostýmy... .Pan Darcy v podání M.MacFadyena je prostě úžasný, stejně jako D.Sutherland v podání otce a B.Blethyn jako matka. Rozhodně nejlepší role Keiry, nikde jinde už nebyla tak přesvědčivá. Prostě krásný film, stejně jako knížka Austenové.
Vzpomínky na lásku (2004)
Tomuhle filmu se nedá opravdu nic vytknout. Příběh ze života dvou mladých lidí, kteří poznávají, jak nevyzpytatelný osud může být a že nikdy nevíme, co nás může potkat. Snažme se proto prožít každý den, jak nejlépe to jde a hlavně s láskou. Jeden z nejkrásnějších romantických filmů.
Před soumrakem (2004)
Nádherný film- úžasná atmosféra Paříže, láska a Nina Simone. Myslím si, že díky tomuto pokračování se Před úsvitem stává ještě dokonalejším, vlastně je hrozně těžké hodnotit tyto filmy zvlášť, dohromady totiž tvoří něco jako zázrak kinematografie. Těžko hlédat romantičtější film, kde by byla zřetelněji vyjádřena láska dvou lidí a to navíc bez jakýchkoliv doteků. Dokonalé.
21 gramů (2003)
Mám ráda filmy, které ukazují, že všechno souvisí se vším a že naše činy rozhodně neovlivňují jen náš život, ale i životy mnoha jiných osob ( které většinou ani neznáme). A tento film je v tomto ohledu jedním z nejlepších.
Moulin Rouge (2001)
Jeden velký kýč, ale taaaaaaaaaaaaaak krásný.
Fargo (1996)
Bláznivý film, který má všeho tak akorát a právě proto je tak geniální.
Walk the Line (2005)
Nemám ráda biografické filmy, ale tento je vyjímkou. Tento film Vás totiž určitě nebude nudit- nabízí skvělé herecké výkony i krásné písničky, které mnohdy zní lépe než v originále.
Tři barvy: Bílá (1994)
Pro mě nejlepší film z celé trilogie. Kieslowski tady dovedl k dokonalosti jak samotný příběh, tak i pocity a myšlenky schované za nim. Zobrazuje zde stále propíráné téma LÁSKY A NENÁVISTI, které se snad ani neproměňují jedna ve druhou, ale jsou tímtéž- co je láska a co nenávist?
Divoké včely (2001)
Tenhle film na mě působí jako zázrak v české polistopadové kinematografii. Podle mě Slámův nejlepší film. Poetické ztvárnění života na vesnici někde v zapadákově, kde všichni hledají svůj kousíček lásky. Scéna, kdy Liška pláče během svého vystoupení je navíc opravdovým skvostem.