Recenze (350)
Zdrojový kód (2011)
Taková hloupá jednohubka...neurazí.
Sunshine (2007)
Do doby, než se tam zjevil ten zjizvenec to bylo supr...nevím, proč to nutně autor nasměřoval kamsi k Vetřelcům...
Zrození Planety opic (2011)
nic moc no...
Le Havre (2011)
Vážné téma nevážně...aneb jak by to bylo krásné, kdyby všecko dobře dopadlo :)
Karamazovi (2008)
Nečekal jsem nic a přišlo todle....přemýšlím kdy naposledy (a jestli vůbec) jsem viděl lepší český film...
Shaolin fotbal (2001)
Chápu, že to někomu opravdu sedlo, ale mě zas až tak ne :) Mimo samotných zápasů docela nuda...
Agora (2009)
kua lidi doufam že tomudle nevěříte ani trošku :D Je to snůška historických nesmyslů !! Paraboláni jako extrémisti ?! Oni byli terénní doktoři :D :D Atd Atd ATd...To mi dosti vadilo... dvě hodiny pakáren, co se snaží vypadat jako historický film... Mě prostě celej ten příběh zastínilo to, že je to Sci-Fi... nebrat.
Nebe nad Berlínem (1987)
Not my cup of tea. Pekelně dlouhé, pekelně nudné. Nekonečné něměcké monology...děj defakto žádný....netuším, proč se to tolika lidem líbí :D Znova si to určitě nepustím !! jo a věděli ste že COLOMBO byl anděl ? :D :D WTF ?!
Proposition (2005)
Doporučuju. Jen tam mohlo být vysvětlené, proč vyvraždil tu rodinu... ale každopádně zážitek jak pes.
Na cestě (2010)
aneb co je lepší...být alkoholik anebo muslim ? :)