Recenze (994)
Zpráva (2020)
Technicky dokonalé. Perfektná atmosféra, výborná produkcia a celkovo kvalita filmového materiálu na najvyššej úrovni. Pokrivkáva však scenár. Viac by som sa venoval samotnej ceste cez Poľsko a Slovensko, hoci teda scény v tábore smrti boli výborne urobené. Celkovo na SK produkcia fakt pozitívne prekvapenie. Film tak, ako bol urobený je maximálne potrebný a treba ho dať aj do škôl.
Nevera po slovensky (1980)
Prihlúpla, nesmiešna stupidita, ktorá sa po pár minútach stáva a nepozerateľnou! Otrasné herecké výkony podpriemerného a mimoriadného nesympatického hereckého ansámblu. Hanba SK filmovej tvorby.
K zemi hleď! (2021)
Toto bola satira desaťročia. Piata hviezda je za odvahu a skvelý nápad dať na plátno zmes "udalostí, ktoré sa ešte nestali", ale ku ktorým smerujeme. Vidím tam hlupáka trumpa v podobe prisprostastej republikánskej prezidentky (skvelá Streep), vidím tam márny boj s pandémiou a s otepľovaním planéty "vďaka" ohlupujúcim sociálnym sieťam a fakenewsom... Nahlúpla a prízemná konzumná spoločnosť, ktorá sa zaujíma len o vlastné výhody. A predovšetkým všade prítomný nezáujem o niečo viac ako o tieň nášho vlastného nosa plus fejkoví kvázi-spasitelia a miliardárski proroci ako parodujúci sociopatického Jobsa či teslamena Muska. Nebolo to smiešne, bol to však určite smiech cez slzy. Tento fim si zalúži Oskara za scenár!
Nevinné lži - Chromozom (2013) (epizoda)
Dobre spracovaná veľmi ťažká téma... Tereza s Hynkem sú super.
Lajna - Série 3 (2021) (série)
Súc Slovák, by som sa mohol by toľkých hlúpych hláškach na Slovákov uraziť... Ale tie hlášky boli také strelené, že som sa musel rehotať. Ono to v podstate bola hlavne kritika prehnanej "českej" hrdosti a vypadlo to nakoniec dosť srandovne a pohodovo. Takže hodnotím vysoko "nadsázku" a Jirka Langmajer je vážne coolový tréner :)
Nákaza (2011)
Parádna štúdia šírenia vírusu, správania ľudí, politikov a výskumníkov! natočené v roku 2011… krásne kopíruje rok 2020-2021 s Covidom.
Ministři - Série 1 (2018) (série)
Mimoriadne vydarená slovenská satira… podľa skutočných udalostí :)
Asteroid zkázy (2015) (TV film)
Tak toto bol nářez!!! Pripomínalo to inscenáciu z 80tych rokov u nás z rozpočtom 1500€ na celý fim :)))
Budiž světlo (2019)
Toto dielko krásne odhaľuje naturel jednoduchšej časti slovenského národa… veď je to vidieť pri každých voľbách.
Eternals (2021)
Akože Hayek a Jolie v Marvelovke? Pasovali tam ako päsť na oko. A nasilu rasová, gender a homo korektnosť? Toto pomaly zabíja film. V zásade fajn efekty, zajímavý scenár… ale to je asi všetko… Jo a pakistánsky herec hraje indickú bolywood hviezdu… Doma ho asi roztrhnú :)