Recenze (994)
Noc na Zemi (1991)
Absolútna špička medzi filmami ktoré mám rád. Jarmuchovi sa podarilo vytvoriť takú atmosféru, že som nevedel, či sa mám smiať, alebo plakať. Päť príbehov tak rozdielnych, ako len život môže byť... smiešno-smutno-láskavé.
Noc oživlých protinožců (2014)
Celý film mi nedával úplne zmysel, ale scéna za scénou to bolo celkom zaujímavá "podívaná".... Až som to dopozeral do konca :)
Noc plná zázraků (2011)
Videné min. 3x a každý krát sa mi to zdá lepšie... úžasný vianočný gýč. V rámci žánru absolůtna špička. Plus môj obľůbenec Maciek Stuhr... pani Mikuláška je asi najsympatickejšia poľská herečka, čo poznám. 105%
Notting Hill (1999)
K tomuto filmu mám veľmi speciálny vzťah. Veľmi mi pomohol v určitej životnej situácii a bude pre už vždy ten najlepší romantický film všetkých čias. Hugh Grant hrá svoju životnú rolu a hrá ju výborne.
Nouzový východ (2008)
Kate Vinslet koncertuje absolutne skvele solo... Vsetko sa toci okolo nej a je to tak dobre. Pribeh je protestom jednej zeny proti zazitemu typu zivota a o tom ako vsadila vsetky svoje pocity a city na jednu kartu. Poslednych 15 minut vlastne ukaze ci to bolo odbre alebo nie. Porovnanie z American beauty je urcite na mieste a to nie len kvoli Mendezovi ale aj atmosfera je velmi podobna (hudba tiez).
Nové bydlení (2007) (pořad)
Pohodička, rád si to vždy pozriem, rád porovnávam ceny a úroveň bývania po Slovensku a ani Voštinár mi nevadí. Dokonca som si na jeho ľahko násilný humor zvykol...
Noviny TV JOJ (2002) (pořad)
Prečo pre pána kráľa opakuje jojka to isté v tzv. hlavných správach, keď som to isté videl predchvílou v so called Krimi???? Či normálne spravodajstvo už na SK skutočne neexistuje? Odpad! 5%
Nula od nuly pojde (2006)
tak toto bol "nářez" ktorý mal asi dost velke ambicie a divim sa preco sa vlastne nesplnili, pretoze to vobec nebolo zle. Total ulet troch blaznivych looserov, ktorý ich vtahuje z pruseru do pruseru...
Obchodník se smrtí (2005)
Tento film skvele odkrýva ako strašné je zarábať na smrti. Bezcitnosť nemá hraníc a Nicolas Cage to zahral na úrovni. Jeden z filmov ktorý mám hlboko zarytý v pamäti.
Obchod so šťastím (2008) (seriál)
Nech je zem tomuto seriálu ľahká... Poviem otvorene, že už kvalita (nekvalita) kamery a strihu totálne odrádza od čo i len rozpočatia pozerania tejto blabotaniny. Takže ďakujem, ale neprosím si.