Recenze (624)
Miss Hanoi (2018)
Doporucuji. Jedna z nejlepsich ceskych komedii. A k tomu tri eroticke sceny s nadhernou postavou hlavni Cinanky.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Kadeřávková je jedna z nejhorších mladých hereček současnosti. Ale je to milá holka a má hezkou postavu, takže se až tak nečertím, když se tu a tam objeví v televizi.
Bohemian Rhapsody (2018)
Snad krom drobných počítačových nedodělků při retro koncertech nejde nic vytknout. Radost pohledět, lahoda poslechnout. Tři hvězdičky pouze z preventivních důvodů - o 3. nejlepší film se totiž samozřejmě nejedná.
Stranger Things - Season 2 (2017) (série)
Nevěřil jsem, ale ano. I já umím dát sci-fi plnej počet. To, co se odehrávalo v posledních dvou dílech, překonalo naprosto vše. Vtahující, strhující! Paráda!
Černobílá spravedlnost (2017)
Utrápená přehlídka nesympatických herců.
Jak ztratit kluka v 10 dnech (2003)
A pak to přišlo. Na rodinné oslavě, kde potkala strýce se střevními problémy, si uvedomila, že ho miluje.
Úsměvy smutných mužů (2018)
Úvodních 92 minut jsem si říkal, že to je zajímavé téma a jsem zvědavý, jak to bude uchopeno a ... ejhle.
Zlo pod sluncem (1982)
Typický Poirot. Hezká krajina, stylová atmosféra. A naprosto nesmyslné myšlenkové pochody belgického hrdiny vedoucí ke zdárnému konci.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Škoda že to nedotáhli až do konce. Chybělo málo.
Hrdinové ohně (2017)
Odpad, nebo 5 hvězdiček. Nic mezi tím. A zrovna včír jsem měl náladu dobrou. Bavilo mě to. Sedlo to. A brečel jsem.