Recenze (54)
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Velice solidní jatka - ostrej R. Lee Ermey a minihora Andrew Bryniarski jsou dobrá dvojka šílenců ... navíc to tady Jordaně Brewster fakt neskutečně sluší :P - chytlo mě to víc než první díl - 75 procent
Univerzální voják: Zpět v akci (1999)
Jedna hvězda za Billa ,, hlavohruď ,,Goldberga ... jinak bohužel tragické pokračování celkem solidní jedničky :(
Kameňák (2003)
Tenhle film byl tak špatnej , až se mi z toho zvedal žaludek ...
Mumie (1998)
Jo , neni Mumie jako Mumie ... taky jsem se nechal napálit a protrpěl tuhle nehoráznou kravinu !
Znamení (2002)
Shyamalanovo Šestý Smysl byl naprostá pecka a Mela Gibsona mam fakt rád - proto jsem se na tenhle film dost těšil ... výsledek je ovšem obrovské zklamání a to radši vůbec nebudu komentovat ten ubohej konec :-(
JAG (1995) (seriál)
Jedna hvězda pro tuhle blbost a to za Catherine Bell ... ta je prostě nehorázně sexy ...
Rammstein: Völkerball (2006) (koncert)
Rammstein jsou pro mě srdeční záležitost a i když je Live aus Berlin kult , koncert z Nimes je ještě o třídu lepší a nadupanější . Reise,Reise tour jsem se v letech 2004/2005 naživo zůčastnil a tenhle záznam skvěle osvěžil vzpomínky na nejlepší koncert co jsem kdy viděl . Snad jen škoda že ze set-listu vypadli písně jako Weisses Fleisch a Mein Herz Brennt ...
Vyšperkuj mi káru (2004) (pořad)
Vždycky jsem si říkal jak by asi vypadala moje stará 130GL , kdyby mi jí Xzibit vytunil :D
Pelíšky (1999)
** za Mirka Donutila , ale jinak mě to moc nebralo ...
Big Brother (2005) (pořad)
Totální lidskej odpad ...