Recenze (46)
Avengers: Endgame (2019)
Tak je to za nama. Po naprosto vyborny, uceleny a zdrcuijici infinity war je Endgame tak trosku zklamani. Na jednu stranu je to uplne jinej film, nez vsechny ostatni, ale na stranu druhou se tady jede az moc na jistotku a az moc na emoce. Zakonceni 10ti let a 22 filmu je to samozrejme dustojny, ale melo to byt podle me tak nejak vic.
The Defenders (2017) (seriál)
Posledni dil vylozene Soap opera. Jinak Nuda, sed. Elektra potvrzuje nejstupudnejsi charakter celyho nerflixackyho univerza. A ze ma teda v Iron Fistovi poradnyho protivnika.
Padesát odstínů šedi (2015)
Hvezdicka za kozycky.
Most špiónů (2015)
Film o skutecne udalosti, nicmene hlavne agitka o tom, jak je to USA super uzasnej stat. Narazek na to probehlo vic, nez dost. Vyslichan byl pouze a jen american v ruskem zajeti. O tom, ze by americani vyslichali svyho, jestli nepresel k rusum nepadlo ani slovo. Zato rusa se ptal Hanks nekolikrat. Obejti pri predani zajatcu vs. posazeni na zadni sedadlo auta atd.
Rock of Ages (2012)
Kardinalni sracka. Hvezda za Cruise.
Konzultant (2013)
Bud to bylo tak brilantni, ze jsem to nepochopil a nebo to byla uplna sracka.
Spring Breakers (2012)
Look at this shit. To byla ale sracka. Jedna hvezdicka za kozy a prdelky.
Pot a krev (2013)
Uz dlouho, hodne dlouho, sem se v kine takhle dobre a od srdce nezasmal. :)
Jeden musí z kola ven (2011)
Cekal jsem hodne, dostal malo.
Zábavný park (2009)
Pomale plynouci film, u ktereho se clovek obcas i trochu zasmeje. Podruhe, bych si to uz ale znova nepustil.