Recenze (7)
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
A to jen kvůli Vilhelmové s Liškou
Pařba v Bangkoku (2011)
Dvojka oproti jedničce ztrácí na originalitě aneb opakovaný vtip není vtipem
Cizinec v domě (1989)
Výborná komedie, Hodnocení s jistou nadsázkou :-D
Líbáš jako ďábel (2012)
Bylo to špatný, ještě horší než jednička. Musim se přiznat, že po dlouhý době jsem film nedokoukal.
Moje krásná učitelka (2011)
Oddychovka, jednoduchý a nenáročný snímek, kde se občas zasmějete. Výkonu Toma Hankse se nedá jako obvykle nic vytknout.
Temný rytíř povstal (2012)
Nelze hodnotit jinak než pěti hvězdičkami. Fenomenální zakončení trilogie. Nolan dokázal udržet laťku kvality nevídaným způsobem po celou dobu celé série
Kulový blesk (1978)
Trojice Smoljak, Svěrák, Podskalský vytvořili komedii jim vlastní. Patří jednoznacně mezi klenoty českého filmu.