Recenze (172)
Sinister (2012)
První půlka skvělá, ale jak se na scéně začínají objevovat dětičky jde film strmě dolů. Atmosféra, obraz a zvuk super. Nadprůměrný horor.
Beznadějný trouba (2011)
Příjemná komedie se sympaťákem v hlavní roli. Nic víc, nic míň.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
1. díl - 70 %, 2. díl - 70 %, 3. díl -90 %.
Hon na čarodějnice (2011)
Další béčko s Nicolasem, které nepřináší nic nového a bavit se při něm také moc nebudete.
Hranaři (2011)
Jako videoclip k hudbě linoucí se celým snímkem slušné. Jako ucelený film (ač se to zpočátku nezdá) trága.
Lidská stonožka 2 (2011)
Snímek, který poraží svého předchůdce jak na poli filmařského řemesla, tak obsahem nechutných scén. První polovina filmu překvapivě dobrá, ba možná výborná, hlavní představitel skvělý. Postupem času se zde však nalézá stále více hluchých míst. I přes svou krátkou stopáž je film velice zdlouhavý a dosti nudný. Šokantní scény, které mají být vrcholem filmu jsou opravdu odporné, ale kromě divákova připraveného papírového pytlíku v ruce místo ovladače nevyvolávají nějaké výraznější emoce. Prostě sorry Tome, trochu sis polepšil, ale stále je to hlavně v druhé polovici filmu dost na efekt a hlavně nuda.
Nedotknutelní (2011)
Film bez jediného zaváhání či chyby s ohromujícími hereckými výkony hlavních představitelů.
Odcházení (2011)
Zpočátku velmi příjemné absurdno se v průběhu času, až na několik světlých výjimek, přesouvá do méně snesitelné role. Film si ale určitě zaslouží pozornost nejen kvůli tvůrci, ale i díky své originalitě.
Správci osudu (2011)
Příjemná svižná jednohubka. Na odreagování doporučuji.
The Divide (2011)
Snímek postavený na chování postav opět v této oblasti (jako mnohé přechozí) v důležitých momentech značně selhává a to zcela záměrně jen aby mohlo být dosáhnuto smysluplného grandiozního finále. Filmová jednohubka, netřeba vidět vícekrát.