Recenze (11)
Tanec v temnotách (2000)
První film, který mi vzal kousek duše. A já byl rád.
Dogville (2003)
Všechno v jednom. Hloubka. Prázdno. Láska. Muka. Nadčasové.
Příchozí (2016)
A pak že už to nepůjde. Originalita v sci-fi. Svojské.
Stranger Things (2016) (seriál)
Nejlepší film roku 2016 je seriál.
La La Land (2016)
Když si režisér usmyslí, že přechytračí muzikál. Jenže muzikál nemá pravidla a nejde ho přechytračit. Bohužel. Pěkný song, sláva navždy Moulin Rouge.
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Filmové trapno ve vší dokonalosti. Skvost.
Rozpolcený (2016)
Průměrný film s hezkou kamerou a nevídaným McAvoy, kterýho miluju od Pokání. Zase klíče ve dveřích? OMG.
Jackie (2016)
Filmová poezie. Nevídaný hollywoodský film postavený na dia/monologu. Natalie Portman nebyla herečka, ale Jackie. Poklona.
Avatar (2009)
Tři hvězdičky. Víc nikdy nedám. A za půl roku od premiéry se Avatar stal jedním z mála filmů, na které se podivám rád kdykoliv. Kult. Revoluce. Mainstream. Zabaltá mi to, prosím.
Requiem za sen (2000)
Jen těžko dokáži popsat, co jsem cítil při posledních pěti minutách tohoto filmového skvostu. Vždycky jsem se v tom filmu viděl. Vždycky jsem se věděl, že nejhorší by byl pro tento film byl happy end. Tohle je láska na první pohled. A můj první komentář na www.csfd.cz. Pořád přemýšlím, proč jsem si vybral právě tento film. Nechal ve mně tolik, abych si ho mezi těmito tisíci vybral... Ten snímek mi emocionálně vytrhal vnitřnosti a potom je rozcupoval na kousky. A ja mu za to děkuji.