Recenze (354)
Old Boy (2003)
bože to byla blbost...
Hra (1997)
SUPER
Lovec bouřek (1999)
no Dolph mi připomíná Stevena když je zrovna v klinické smrti (a teď nemyslím Hard to Kill), ale zas tak tragický to nebylo neb v jakém filmu nás generál Spojených států takto překvapí :)))
Dům voskových figurín (2005)
určitě lepší než Texaský masakr, hlavně ten závěr...
Let (1986)
Olivia se mi moc líbila...
Tajemství loňského léta 3 (2006)
Tajemství loňského léta má podobný osud jako Temná legenda a to, že první dva díly dobré, třetí pak děs běs...
Spartakus (2004) (TV film)
Goran mi jako Spartacus moc neseděl...
Mistři hazardu (2005)
jedna * navíc za Jessicu...
Na křídlech vážky (2002)
od tohoto filmu jsem čekal mnohem, mnohem víc...
Hra s nevěrou (2005)
Vincent opět cool...