Recenze (1 167)
Office Uprising (2018)
Ale tenhle námět mě docela bavil.
Shazam! (2019)
Ale jo, šlo to, na to, že nemám moc v oblibě komiksové filmy, tohle bylo docela milé.
Flákači (1995)
Řekněme první setkání s úžasným Jayem a Mlčenlivým Bobem.
Carrie (1976)
Jo, super děj, postavy, charaktery i minulost, která předchází velkolepému finále.
Hellraiser (1987)
Scénář, děj i hlavní hrdinka, která vypadá jako můj bývalý spolubydlící Kuba, stojí za starou bačkoru. Ale něco to mělo do sebe - super efekty i ikoničtí bubáci.
Úniková hra (2019)
Ale jo, napínavé, zábavné i vtipné to místy bylo.
Vadí nevadí (2018)
Docela napínavé, v té změti dnešních trapných hororů docela klenot :D
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Super komedie, skvělé fórky
Noční hra (2018)
Docela vtipná a napínavá komedie.
7 životů (2017)
Jako snímek a myšlenka stály za prd. Ale nevím proč, často si na ten film vzpomenu.