Recenze (33)
Dogville (2003)
Nejkrásnější happy end v dějinách kinematografie.
Tajuplný svět Alex Mackové (1994) (seriál)
Jasně, teďka už by to pro mě byla těžká uspávačka, ale když to dávali poprvé kdysi na Supermaxu a mně bylo devět, tak jsem to žral jak to prase žere šrot!
Anděl Páně (2005)
To, co cítím k moderním českým pohádkám, by se dalo přirovnat k čiré nenávisti, ale Anděl Páně, snad kvůli vynikajícímu duu Trojan/Dvořák, na mě působil dost jinak a nutno říct, že dobře, vánočně a pohodově. Podruhé to už vidět nemusím, ale jako odreagovačka na hodinu a půl to zlé není.
Extant (2014) (seriál)
Prvních pět epizod je taková lepší Artificial Intelligence, pak to začne být nuda k uzoufání, která jen odhalí, že Halle Berry se ani deset let po obdržení Oscara nenaučila hrát.
Pátek třináctého (2009)
Když už nic, tak tvůrci Jasona alespoň nikterak výrazně neupozadili, jak se to stalo Kruegerovi v jeho remaku z roku 2010. Voorhees naštěstí stále má koule a lidské ovce kuchá jedna báseň.
Robocop (2014)
Místo vtipu a drsné satiry jen nucená agitka prolnutá mizernými akčními scénami. Jak může toto a původní Verhoevenovu klasiku dělit jen 12 procent, to nepochopím.
Noční můra v Elm Street (2010)
Co to kur*a udělali s tím jeho rypákem? Krueger vypadá jako nějaká ohořelá brambora, navíc postrádá charisma, jakoukoliv "hloubku" a skoro nehláškuje. Předešlé Noční můry byly především o Kruegerovi samotném, nikoliv o bandě škaredých dětí. Takhle ne, přátelé, takhle ne...
Neříkej mi majore! (1981)
Odpaďák jak hrom, nicméně uznávám, že jsem se u toho párkrát zachlámal.
Oprah show (1986) (pořad)
Odporná agitka, plná vřískajících, strašidelných lidí.