Recenze (230)
Narcos (2015) (seriál)
"Plata o plomo"
Funny Games USA (2007)
Se zdvořilostí nejdál dojdeš...
Thor: Temný svět (2013)
Maximálně průměr a to ještě přidávám hvězdu za Lokiho
Pan Nikdo (2009)
Velké nic, které si hraje na něco co není...Děj postrádá smysl, je divně útržkovitý a vůbec nedává prostor pro nějaké sžití se s postavami, pro mě ohromné zklamání a jeden z nejnudnějších filmových zážitků letošního roku.
The Battle for Marjah (2010)
Velmi poučné, ale zdaleka ne tak poutavé jako Restrepo.
Hvězdný prach (2007)
Strhující podívaná...
Captain America: První Avenger (2011)
Total bullshit....
Lola běží o život (1998)
Hast du gerannt?
Kdo přežije (2000) (pořad)
Vanuatu-4*,Samoa-5*,Pearl Islands-4*,Tocantins-4,5*,Gabon-3,5*
A-Team: Poslední mise (2010)
Občas velmi zábavné, ale co je moc, to je moc :)