Recenze (404)
Dávné rituály (2020)
Po dlouhé době horor, co fakt nadchnul. Super obsazení, fantastické masky a navíc fajn příběh. A to se to v podstatě celé odehrává v jedné chajdě. I'm a motherfucking bruja.
Probuzení (2021)
Hrozná srágora. Matoucí návaznost scén (možná záměr?), logika totálně mimo, herci v režimu ochotníků.
Hush (2016)
Velké zklamání.
Rodina na baterky (2021)
Nejlepší animák za hodně dlouhou. Tečka.
Extraterrestrial (2014)
Tady byl potenciál, ale zabíjí to nevyrovnané tempo a nezkušená režie. Kdyby se zkrátilo naprosto nudné nahánění a dřív se přeplo do teroru na lodi, mohl z toho být jeden z nejlepších alien abduction filmů. Jo a ještě by to ale chtělo sympatické hrdiny. Dvě hvězdy za vizuál a za anální sondu.
Mortal Kombat (2021)
Takhle rychle mi už dlouho žádný film neutekl. Strašná pecka. Super fighty, hodně hlášek a gore. Jasně, chce to vypnout mozek. Tady Občana Cage nehledejte. Snad dorazí příště. Lepších 7/10.
Nikdo (2021)
Chci pokračování. A hned. A chci propojený vesmír, kde se Hutch a Wick potkají.
Had (2021) (seriál)
Skvělá výprava, působivý Tahar Rahim a pár dobrých momentů. Trochu to chtělo očesat a byla by to velká pecka.
The Late Show with Stephen Colbert (2015) (pořad)
Čím dál horší. Politika > komedie. Colbert je nudný liberální otrok politické korektnosti.
Terrifier (2017)
Béčková blbina/pocta s celkem ucházejícím gore.