Recenze (404)
Všechno, všude, najednou (2022)
Mít tak čtvrtý Matrix aspoň 10 % této kreativní nálože.
Top Gun: Maverick (2022)
IMAX 25. 5. 2022: ta tenhle film jsem čekal roky. Už první trailer naznačil, že tady se rýsuje něco výjimečného. Ale takouvouhle řachu jsem nečekal. Už od první sekundy se jede vycizelovaná nostalgie, s čistými emocemi, akcí a humorem. Vždy to ale perfektně balancuje a nikdy to nespadne za hranu. Cruise je ultimátní frajer. Naprosto se mu povedlo člověka dostat do kokpitu. A nejen to. Ten film je prostě seřízený jako hodinky od IWC. Díky za ten skvělý zážitek.
Batman (2022)
Nejlepší Batman po Temném rytíři.
Animales Humanos (2021)
Škoda, že logické chování všech protagonistů vzalo totálně za své. Přitom nápad dobrý a samotný závěr taky.
Archive 81 (2022) (seriál)
Totální nuda, která se v podstatě dala shrnout do dvou dílů, rozteklá do 8 epizod. Autoři si ale věří a otevřený konec s masivním cliffhangerem "láká" na další sezonu... thanks, but I'll pass.
Neviňátka (2021)
Znepokojivé od začátku do konce. Skvělá hudba, kamera a hlavně malí herce. Zejména hlavní "padouch" je ultra slizký.
Zaklínač - Kaer Morhen (2021) (epizoda)
Totální ochotničina. Dialogy k smíchu. Casting ostatních zaklínačů WTF. Vesemir oplzlý Zorro. A co to proboha mělo být s Eskelem? Taky jste si všimli těch kontaktích čoček? Spousta postav má díky nim trochu lazy-eye ne? Jedinej, kdo to táhne je Cavill.
Poslední noc v Soho (2021)
Nuda ve skvělém audiovizuálním hávu.
Duna (2021)
Audiovizuální hody. Tohle se opravdu vidí tak jednou za 10 let. Pokud nevznikne pokračování, tak to bude jedna z největších tragédií kinematografie.
Není čas zemřít (2021)
To James! Velmi dobrá rozlučka se skvělými akčními pasážemi, úžasným soundtrackem a fámozním Craigem. Občas je to trochu zdlouhavé a navíc tu máme jednu z nejméně zajímavých bondgirls (Léa). Ale jinak Malek je celkem fajn, Ana de Armas je neuvěřitelně cute a Lashana je překvapivě hodně v pohodě a mají s Craigem super chemii. Rozhodně pak dopočuji IMAX.