Recenze (469)
Mr. Brooks (2007)
Costner mě velmi příjemně překvapil... Mr. Brooks je stylový snímek s pěknou režií, pěkně slizkým Danem Cookem (takovej zajímavej kluk a já ho viděl už jen v Dan in Real Life), pěknou Danielle Panabaker a zbytečnou a mně osobně nepříjemnou postavou Demi Moore... takhle nějak by měly thrillery vypadat, 4-
Titanic (1997)
Tak jestli je něco film mýho dětství, tak tohle... obrovskej zážitek v kině, ke kterýmu se časem člověk začne stavět kriticky... ale vždycky k tomuhle velkofilmu budu mít respekt, 4-
eXistenZ (1999)
sranda... dneska už skoro klasika... hodil by se nápaditější scénář, ale režisér a jeho svět je skvělý
Návrat do Cold Mountain (2003)
epos, který mi sedne... jen bych volil méně známých tváří
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Opravdu neuvěřitelný výkon režiséra... a samozřejmě bezkonkurenčně nejlepší díl série (po strašné dvojce o to více vynikne), skvělá kamera, Radcliffovo "herectví" už je snesitelnější a nové tváře David Thewlis, Gary Oldman i Lee Ingleby potěší
Casino Royale (2006)
výborná akce, bourání klišé, Eva Green a skvělý Mads Mikkelsen = asi nejzvláštnější a možná nejlepší bondovka (!) - jako fakt, rozhodně velmi vydařený restart, že by až 4+?
Braindead - Živí mrtví (1992)
Největší kotel!!!
3-iron (2004)
můj oblíbený asijský film... ne, že bych jich viděl tolik... jednoduché, nápadité, poetické, moderní, krásné...
Crash (1996)
proč všichni znají jen tamten crash?... krásně perverzní film, skvělý Spader, dvě takový ty divně sexy kimbasingerovský herečky, co nemám rád, ale, co se sem strašně hoděj... skvělá atmosféra, scénář trochu nuda, dobrý komentář - Hirnlego, 4-
Komparz (2005) (seriál)
skvěle fungující nápad s hostováním hvězd, nádherné scény esenciální trapnosti, při kterých si jak malý dítě zakrývám oči, aby už to proboha přestalo - jeden z nejintenzivnějších zážitků, které kdy u mě kinematografie vyvolala.