Recenze (5 980)
Nic než pravda (2008) (pořad)
viděl sem asi jeden díl a opravdu bída...ani zdaleka to nedosahuje úrovně zahraničních sestřiček...a Šiška v roli moderátora je mi krajně nesympatickej...
Krok za krokem (1991) (seriál)
více méně z nostalgie...
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
tohle sleduju taky hodně rád.Ne snad,že by se jednalo o nějaký umělecký skvost,nebo mi snad pořad něco přinesl,ale Pohlreichovi "hlody" sou opravdu výborné (např. Byl si zarostlej jako rezervní kristus).škoda,že se jede pořád podle stejné šablony...vysokému hodnocení přispívá i fakt,že v konkurenci nových rádoby zábavných pořadů Primy je tohle o třídu lepší...
Půlnoční vlak (2008)
těžko říct co si o tomhle myslet.Hlavní "hrdinové" se většinu filmu chovají jako idioti a dělají věci,které by normálního člověka nenapadli,tudíž největším sympaťákem celého filmu zůstavá Vinnie Jones...konec je pak poměrně zvláštní a film posouvá trošku jinam,ale to by nebyl Barker...suma sumarum,lehce zvláštní,vizualně zajímavé,místy nudné (scény mimo metro) ale i tak koukatelné...
Česká RAPublika (2008)
sem velmi příjemně překvapen.rap ani hip hop nejsou zrovna můj cup of tea,ale tenhle "dokument" je opravdu velmi zábavný.Osobně mě nejvíc pobavila debata s učitelkou lingivistiky...
Odpor (2008)
s hodnocením Odporu sem dlouho váhal.Nakonec dávám 3 hvězdy,které sou ovšem velmi pěkné (cca 70%).Obsazení bratrů Bielských je opravdu hvězdné a ve své roli nikdo vyloženě nezklamal,ovšem film sráží občasná zdlouhavost a fakt,že v některých pasážích sem se celkem nudil a nepomohla tomu ani velice slušná kamera s výpravou.Z toho co sem od Zwicka doposud viděl se jedná o nejslabší film....
International (2009)
International sice není akčňák v tom pravém slova smyslu,akční scéna je tu de-facto pouze jedna,ale i přesto,že se zde více kecá než koná jedná se alespoň z mého pohledu o jeden z těch povedenějších "špionážních" akčňáku poslední doby.Clive Owen je ve své roli tradičně výborný,stejně jako Naomi Watts,kterou mám hodně rád a je škoda,že v Internationalu nedostala víc prostoru...
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Klepání na nebesou bránu je už skoro kultovním počinem a ačkoliv si plné hodnocení ne úplně zaslouží,z nostalgie a díky faktu,že mám tenhle film opravdu rád mile rád nadhodnotím...
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008)
s bídou dvě...vlastně ani nevim proč...
Tobruk (2008)
Na české poměry velmi solidní nadprůměr (cca tak 70%,nebo chcete-li slabší 4 hvězdy),ovšem dle ukázek sem čekal něco docela jiného.Místo toho sem dostal českou obdobu Tenké červené linie.Takové volně plynoucí,s minimem dialogů a vcelku nakonec bez nějakého nosného příběhu,kde se vlastně o žádném z "hrdinů" nic nedozvíme...