Recenze (985)
Svatá (2024) (TV film)
Krvavé jahody?
Šógun (2024) (seriál)
Vizuálně dokonalé absurdní drama. Těžko pochopitelné, jako obvykle. 85 %
Miniaturista (2017) (seriál)
Zajímavý příběh, občas podivně zkratkovitý děj, ale třikrát naprostá dokonalost: temná atmosféra, přesné reálie a znovu skvělá Anya. 85%
V ráji (2023)
Výborný nápad, napětí až do konce, přehnané dějové kotrmelce, bizarní východní Evropa, jako obvykle. 70 %
Duna (2021)
Duna = Nuda? Naštěstí jen tu a tam. Jinak jde o důstojné a velkolepé zfilmování knihy, o které v naší komunitě kdysi platilo, že kdo Dunu nečetl, jako by nežil. 80%
Temný případ - Part 2 (2024) (epizoda)
Záhada Djatlovovy výpravy přenesená do aljašské noci mezi dobře živené a trvale na..ané místní obyvatele všech barev, sexuálních orientací a tetování.
C.B. Strike - Epizoda 3 (2022) (epizoda)
Smutná epizoda, příhodný název Umírání
C.B. Strike (2017) (seriál)
J. K. Rowlingová vybudovala svůj už druhý zábavný svět a britská televize ty strašně tlusté bichle s pomocí dvou sympaťáků v hlavních rolích a svérázných anglických reálií úspěšně převedla do filmové podoby. 75 %
V deltě (2022)
Rumuni v Itálii. Spravedlnost nebo pomsta? Život v deltě řeky Pád, pro mě největší překvapení. 65 %
Elle (2016)
Ta postava je originální. Nečekaně originální. A I. H. ve svých třiašedesáti neuvěřitelná. 80 %